Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Ustvarjalni gib pri pouku geometrijskih oblik v 1. razredu
Andreja Žorž, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...ustvarjalni gib, gibanje, ustvarjalnost, geometrijske oblike, matematika, utelešena kognicija, ...
Ključne besede: ustvarjalni gib, gibanje, ustvarjalnost, geometrijske oblike, matematika, utelešena kognicija
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1116; Prenosov: 75
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Misliti skozi gib in ples: ustvarjalni gib kot učni pristop
Vesna Geršak, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: Uporaba ustvarjalnega giba kot učnega pristopa pri pouku je primer celostnega učenja, ki združuje kinestetične, plesne, neverbalne in verbalne dejavnosti. Koff (2000, 27) meni, da se otroci učijo uporabljati neverbalno izražanje, da sporočajo, kako se počutijo in mislijo. Telesno-gibalna inteligenca je znana kot ena od mnogoterih (Gardner 1995), vendar je med najbolj podcenjenimi v naših šolah. Znati opazovati gibanje otrokovega telesa v razredu zahteva pomemben preskok v našem dojemanju znanja, šolske tradicije in besednjaka. Nujno bi bilo, da bi se vsak učenec imel možnost učiti na različne načine in da bi mu bila dana možnost raznovrstnih učnih pristopov (Blumenfeld-Jones 2004, 120). V prispevku je poudarjen pomen ustvarjalnega giba kot učnega pristopa v otrokovem razvoju. Predstavljeni so nekatere teorije, pristopi in prakse, ki poudarjajo uporabo telesa v učnem procesu. Navedene so tudi nekatere raziskave o možganih, ki poudarjajo uporabo kinestetičnega poučevanja in aktivnega učenja skozi ustvarjalni gib v razredu. Predstavljena je kvalitativna raziskava o uporabi ustvarjalnega giba kot učnega pristopa, v kateri je sodelovalo 148 osnovnošolskih učiteljev. Udeleženci raziskave so odgovarjali na vprašalnik o prepričanjih, stališčih in zaznanih učinkih ustvarjalnega giba kot učnega pristopa. Prikazani so odgovori učiteljev na odprto vprašanje, kakšne spremembe zaznavajo v razredu pri uporabi ustvarjalnega giba. Rezultati so pokazali pozitivne učinke učnega pristopa v procesu vzgoje in izobraževanja ter na vseh področjih otrokovega razvoja: čustveno-socialnem, kognitivnem in psihomotoričnem. Najizrazitejši vplivi uporabe ustvarjalnega giba pri pouku se izražajo na kognitivnem področju. Na podlagi rezultatov lahko sklepamo, da uporaba ustvarjalnega giba kot učnega pristopa v razredu omogoča izvedbo oprijemljivega, dostopnega, aktivnega in čustveno obarvanega kurikuluma za učence.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...učni pristop, ples, kinestetično učenje, aktivno učenje, utelešena kognicija, ...
Ključne besede: ustvarjalni gib kot učni pristop, ples, kinestetično učenje, aktivno učenje, utelešena kognicija
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2615; Prenosov: 105
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Arhitektura kot izhodišče za razvoj elementov plesa
Daniela Žvokelj, 2018, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...ples, arhitektura, elementi plesa, ustvarjalni gib, utelešena kognicija...
Ključne besede: ples, arhitektura, elementi plesa, ustvarjalni gib, utelešena kognicija
Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 50; Prenosov: 6
.pdf Polno besedilo (3,47 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici