Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Trženjski splet v fazi uvajanja novega izdelka na slovenski trg
Silva Podbršček, 2007, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trg, trženje, izdelki, uvajanje izdelka na trg, trženjski splet, promocija, pospeševanje...
Ključne besede: trg, trženje, izdelki, uvajanje izdelka na trg, trženjski splet, promocija, pospeševanje prodaje, oglaševanje, konkurenca, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 3152; Prenosov: 74
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Analiza tržnega tveganja pri uvedbi novega izdelka
Nataša Klobas, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trženje, tržno tveganje, odjemalci, dobavitelji, razvoj izdelka, uvajanje izdelka, konkurenca, diplomska dela, ...
Ključne besede: izdelki, trženje, tržno tveganje, odjemalci, dobavitelji, razvoj izdelka, uvajanje izdelka, konkurenca, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1582; Prenosov: 47
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici