Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Tržno komuniciranje v trgovskem podjetju
Alenka Logar, 2007, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trženje, mednarodno trženje, tržno komunikacijski splet, vedenje kupcev, prodajno osebje, prodajni proces, nakupni proces,...
Ključne besede: trženje, mednarodno trženje, tržno komunikacijski splet, vedenje kupcev, prodajno osebje, prodajni proces, nakupni proces
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1419; Prenosov: 47
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Nakupno vedenje kupcev industrijskih črpalk na slovenskem trgu
Bor Abramič, 2017, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nakupno vedenje kupcev, črpalke, CRM, medorganizacijski trgi, nakupno odločanje, zaznavanje kakovosti, procesi nakupnega odločanja
Objavljeno: 14.11.2017; Ogledov: 720; Prenosov: 41
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici