Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba nevromarketinga v spletnem oglaševanju
Andreja Ogrinc, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...e, internet, spletno oglaševanje, nevromarketing, nevroznanost, nevroekonomija, vedenjska ekonomija, ...
Ključne besede: oglaševanje, internet, spletno oglaševanje, nevromarketing, nevroznanost, nevroekonomija, vedenjska ekonomija
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1071; Prenosov: 53
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Uporaba vedenjske ekonomije in nevromarketinga pri oglaševanju v jezikovnih šolah
Tanja Vasle, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...jezikovne šole, vedenjska ekonomija, nevroekonomija, nevromarketing, oglaševanje, ...
Ključne besede: jezikovne šole, vedenjska ekonomija, nevroekonomija, nevromarketing, oglaševanje
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1252; Prenosov: 79
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Uporaba vedenjske ekonomije in nevromarketinga pri oglaševanju v jezikovnih šolah
Tanja Vasle, Igor Rižnar, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...jezikovna šola, vedenjska ekonomija, nevroekonomija, nevromarketing, ...
Ključne besede: jezikovna šola, vedenjska ekonomija, nevroekonomija, nevromarketing
Objavljeno: 03.04.2017; Ogledov: 847; Prenosov: 39
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici