Natisni
Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba učinka sidranja pri oblikovanju prodajnih cen : diplomska naloga
Martin Mikolj, 2017, diplomsko delo

Ključne besede: vedenjska ekonomija, pristranskost, hevristike, učinek sidranja, določanje cen
Objavljeno v RUP: 07.06.2021; Ogledov: 1021; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (733,74 KB)

2.
3.
Uporaba vedenjske ekonomije in nevromarketinga pri oglaševanju v jezikovnih šolah
Tanja Vasle, Igor Rižnar, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: jezikovna šola, vedenjska ekonomija, nevroekonomija, nevromarketing
Objavljeno v RUP: 03.04.2017; Ogledov: 2469; Prenosov: 97
URL Povezava na celotno besedilo

4.
5.
Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici