Ključne besede: vedenjska ekonomija, pristranskost, hevristike, učinek sidranja, določanje cenObjavljeno v RUP: 07.06.2021; Ogledov: 1021; Prenosov: 29 Celotno besedilo (733,74 KB)
Ključne besede: teorija iger, Nashevo ravnovesje, vedenjska teorija iger, teorija prospektov, model zavračanja neenakosti, eksperimentalna ekonomijaObjavljeno v RUP: 09.11.2017; Ogledov: 2436; Prenosov: 80 Povezava na celotno besedilo
Ključne besede: jezikovna šola, vedenjska ekonomija, nevroekonomija, nevromarketingObjavljeno v RUP: 03.04.2017; Ogledov: 2469; Prenosov: 97 Povezava na celotno besedilo
Ključne besede: jezikovne šole, vedenjska ekonomija, nevroekonomija, nevromarketing, oglaševanjeObjavljeno v RUP: 14.10.2015; Ogledov: 2994; Prenosov: 189 Povezava na celotno besediloGradivo ima več datotek! Več...
Ključne besede: oglaševanje, internet, spletno oglaševanje, nevromarketing, nevroznanost, nevroekonomija, vedenjska ekonomijaObjavljeno v RUP: 14.10.2015; Ogledov: 3052; Prenosov: 145 Povezava na celotno besediloGradivo ima več datotek! Več...