Natisni
Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 35
Na začetekNa prejšnjo stran1234Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Fenomen vinskih fontan in njihov vpliv na vinski turizem Slovenije : zaključni projekt
Anja Simonič, 2023, diplomsko delo

Ključne besede: vinski turizem, vino, vinska fontana, Podravje, Primorska, Posavje
Objavljeno v RUP: 16.10.2023; Ogledov: 391; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (805,08 KB)

3.
Pomen vinskih fontan na slovenskem za razvoj vinskega turizma : zaključni projekt
Jure Kustec, 2023, diplomsko delo

Ključne besede: vinske fontane, vinski turizem, vinski turist, Slovenija
Objavljeno v RUP: 21.09.2023; Ogledov: 663; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (3,31 MB)

4.
5.
6.
7.
Vinski turizem z geografskim poreklom
Simon Kerma, 2018, znanstvena monografija

Opis: Vsebina monografije se navezuje na geografijo vina oziroma geografijo vinskih regij, četudi je ta opredelitev v kontekstu slovenske geografije lahko zgolj pogojna. V Sloveniji je namreč ta sicer propulzivna veja geografije še vedno prezrta, kar je presenetljivo, če pomislimo na bogato tradicijo vinogradništva in vinarstva naših vinorodnih pokrajin. Medtem je zlasti v anglosaksonskih deželah geografija vina dosegla že precejšnjo popularnost.Geografija vina se med drugim posveča tudi identiteti vinske regije (z vpeljavo pojma terroir, ki je v svojem bistvu izrazito geografski koncept) in vidiki vinskega turizma, ki so z njo povezani. V Sloveniji tako še ni bila izvedena geografska študija, ki bi analizirala vinske regije (vinorodne dežele ali okoliše) z vidika njihove promocije in v tem kontekstu oblikovanja identitete vinske regije. Tudi pojav vinskega turizma v Sloveniji je dokaj nov, kar lahko deloma pojasnimo s prehodom na tržno ekonomijo in s posledičnimi spremembami v pridelavi vina. Na drugi strani pa se globalno pojavljajo veliki tržni viški vina, zaradi česar nastajajo vedno novi marketinški prijemi in nove oblike promocije turističnih destinacij.
Ključne besede: geografija vinskih regij, vinski turizem, elektronske knjige
Objavljeno v RUP: 07.11.2021; Ogledov: 843; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (14,30 MB)

8.
9.
10.
Vinski turizem kot razvojna priložnost malih vinarjev v Sloveniji
Katja Rajter, 2021, diplomsko delo

Ključne besede: vinski turizem, marketing, mai vinarji, promocija vina
Objavljeno v RUP: 23.04.2021; Ogledov: 823; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (692,58 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici