Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vitrualno trženje
Dolores Ponoš, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trženje, spletno trženje, virtualno trženje, virtualna podjetja, virtualna resničnost, ...
Ključne besede: trženje, spletno trženje, virtualno trženje, virtualna podjetja, virtualna resničnost
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1721; Prenosov: 61
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Reprodukcija dejanskega okolja v virtualno resničnost s pomočjo para kamer ter Google Cardboard prikazovalnika
Tomaž Sabadin, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...programsko inženirstvo, Java, Android, OpenCV, virtualna resničnost, ...
Ključne besede: programsko inženirstvo, Java, Android, OpenCV, virtualna resničnost
Objavljeno: 15.10.2015; Ogledov: 1805; Prenosov: 14
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Augmented reality in healthcare
Patrik Pucer, Boštjan Žvanut, 2016, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...resničnost, obogatena resničnost, virtualni objekti, simulacije, simulatorji, virtualna resničnost, simulation, simulators, augmented reality, virtual object,...
Ključne besede: razširjena resničnost, obogatena resničnost, virtualni objekti, simulacije, simulatorji, virtualna resničnost, simulation, simulators, augmented reality, virtual object, virtual reality
Objavljeno: 08.08.2016; Ogledov: 1689; Prenosov: 134
URL Polno besedilo (0,00 KB)

4.
Uporaba VR tehnologije kot marketinškega orodja
Aleksander Prosen Kralj, 2018, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... virtualna resničnost, marketing, mansarda, uporabniška izkušnja, zaključna projektna...
Ključne besede: virtualna resničnost, marketing, mansarda, uporabniška izkušnja, zaključna projektna naloga
Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 271; Prenosov: 21
.pdf Polno besedilo (5,57 MB)

5.
Umestitev interaktivnih elementov in elementov igrifikacije na vnaprej zastavljeni učni poti
Borut Kolar, Matjaž Kljun, Klen Čopič Pucihar, 2019, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...igrifikacija, učna pot, dopolnjena resničnost, virtualna resničnost, vseprisotno računalništvo...
Ključne besede: igrifikacija, učna pot, dopolnjena resničnost, virtualna resničnost, vseprisotno računalništvo
Objavljeno: 11.02.2020; Ogledov: 106; Prenosov: 8
.pdf Polno besedilo (21,93 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici