Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Strukture bioloških molekul
Andrej Perdih, Katja Lakota, Alja Prah, 2020, univerzitetni, visokošolski ali višješolski učbenik z recenzijo

Opis: Učbenik prinaša poglavja za študente in študentke Bioinformatike in Varstvene biologije pri predmetu Strukture bioloških molekul na UP Famnit Univerze na Primorskem
Ključne besede: vaje za visoke šole, elektronske knjige
Objavljeno v RUP: 07.11.2021; Ogledov: 951; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (81,26 MB)

4.
Diskurz marketizacije javnega visokošolskega izobraževanja skozi časopisne članke
Armand Faganel, Anita Trnavčevič, 2016, znanstvena monografija

Ključne besede: visoke šole, marketizacija, časopisi, analiza diskurza
Objavljeno v RUP: 06.11.2021; Ogledov: 840; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

5.
6.
7.
8.
Pomen vodene razprave v simulacijah visoke stopnje posnemanja resničnosti
Igor Karnjuš, Miljenko Križmarić, Damjan Zazula, 2014, pregledni znanstveni članek

Opis: Vodena razprava (angl. debriefing) je najpomembnejši del učenja s simulacijami visoke stopnje posnemanja resničnosti, v kateri mentor pozove učeče se, da kritično ocenijo znanje in spretnosti, ki so jih pokazali med izvedbo scenarija. Kljub številnim raziskavam, ki proučujejo izobraževanje s simulacijami, je področje vodene razprave še razmeroma slabo opredeljeno. V prispevku so o sodobni literaturi povzete bistvene značilnosti vodene razprave, njene faze, tehnike in metode. Poudarjena je vloga mentorja, saj je učinkovitost vodene razrave v veliki meri odvisna ravno od njegove usposobljenosti. Podane so smernice, s katerimi mentor lahko oceni lastno uspešnost pri vodenju razprave. Prav tako je izpostavljen pomen pri kontinuiranem izobraževanju v kliničnem okolju, saj vodena razprava omogoča oceno uspešnosti izvedbe klinične obravnave in možnosti postavljanja novih strategij s ciljem doseči večjo usposobljenost zdravstvenega tima. Čeprav je vodena razprava temelj izobraževanja s simulacijami visoke stopnje posnemanja resničnosti, je tudi pomemben način učenja v kliničnem okolju. Mnogi vidiki vodene razprave so še vedno slabo raziskani, zato bo temu segmentu v prihodnosti potrebno nameniti večjo pozornost.
Ključne besede: vodena razprava, simulacije visoke stopnje posnemanja resničnosti, simulatorji bolnika, metode učenja, mentorji
Objavljeno v RUP: 21.12.2015; Ogledov: 2943; Prenosov: 15
URL Povezava na celotno besedilo

9.
Zbirka izpitnih vprašanj pri predmetih Analiza I in Analiza II
Bojan Kuzma, 2009, drugo učno gradivo

Ključne besede: izpitne naloge za visoke šole
Objavljeno v RUP: 21.12.2015; Ogledov: 1725; Prenosov: 93
URL Povezava na celotno besedilo

10.
Zbirka izpitnih vprašanj pri predmetih Analiza III in Analiza IV
Bojan Kuzma, 2009, drugo učno gradivo

Ključne besede: izpitne naloge za visoke šole
Objavljeno v RUP: 21.12.2015; Ogledov: 2122; Prenosov: 85
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici