Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kakšnega predsednika potrebujemo?
2012, radijski ali tv dogodek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...volitve, predsednik RS, demokracija, Slovenija, ...
Ključne besede: volitve, predsednik RS, demokracija, Slovenija
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2188; Prenosov: 10
URL Polno besedilo (0,00 KB)

2.
Slovenian and US elections in metaphors
Silva Bratož, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: The present paper examines metaphors in the discourse of elections from a cross-linguistic perspective. The methodological framework brings together the conceptual theorY of metaphor, as one of the most prominent models within cognitive linguistics, and Critical Discourse AnalYsis. In addition, a cross-linguistic approach to analYsing metaphors in discourse is suggested following Kövecsesʼ (2005) criteria for cultural and linguistic universalitY and variation in metaphor. The analYsis is based on a corpus of newspaper articles related to the elections held in 2008 in Slovenia and those held in the USA in the same Year. The results suggest that while there is a certain degree of universalitY in terms of the predominant conceptual metaphors, there are also important variations between the two languages and cultures in question, such as the ubiquitY of metaphoricallY motivated terminologY and election jargon identified in (American) English texts.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...metafore, kritična analiza, volitve, diskurz, ...
Ključne besede: metafore, kritična analiza, volitve, diskurz
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1697; Prenosov: 12
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Politično komuniciranje
Vanja Demšar, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...politika, politični marketing, volitve, kampanja, ...
Ključne besede: politika, politični marketing, volitve, kampanja
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1090; Prenosov: 59
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Nacionalni in politični antagonizmi v Istri v času zasedanja istrskega deželnega zbora v Kopru (1899-1910)
Salvator Žitko, 2014, doktorska disertacija

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...nacionalizem, nacionalni antagonizmi, istrski deželni zbor, volitve, Politično društvo Edinost, deželnozborska reforma, nacionalni kompromis,...
Ključne besede: nacionalizem, nacionalni antagonizmi, istrski deželni zbor, volitve, Politično društvo Edinost, deželnozborska reforma, nacionalni kompromis, Istra, zgodovina, disertacije
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2008; Prenosov: 35
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Predsedniške volitve 2012
Vera Čipev, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: politična kampanja, propaganda, politična propaganda, politično komuniciranje, predsedniška kampanja, predsedniške volitve, zaključna dela
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1375; Prenosov: 31
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Vpliv gospodarskih razmer na volilno vedenje in politični prostor v Sloveniji
Loreta Kosec, 2015, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...politika, politične stranke, volitve, volilno vedenje, politični prostor, makroekonomski dejavniki, Slovenija,...
Ključne besede: politika, politične stranke, volitve, volilno vedenje, politični prostor, makroekonomski dejavniki, Slovenija
Objavljeno: 10.11.2016; Ogledov: 842; Prenosov: 31
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Vloga televizijskega oglaševanja v predsedniški kampanji Donalda Trumpa
Eva Grošič Šen, 2018, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...predsedniški kandidati, predsedniške kampanje, volitve, oglaševanje, politika, oglasi, televizija, politično oglaševanje, mediji,...
Ključne besede: predsedniški kandidati, predsedniške kampanje, volitve, oglaševanje, politika, oglasi, televizija, politično oglaševanje, mediji, ZDA, zaključna dela
Objavljeno: 01.08.2019; Ogledov: 12; Prenosov: 3
.pdf Polno besedilo (366,56 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici