Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vplivne skupine udeležencev v slovenski prehrambeni panogi
Roland Rusjan Figelj, Roberto Biloslavo, 2008, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: strateški management, interesna teorija, vplivne skupine udeležencev, predelovalna dejavnost
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 849; Prenosov: 9
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici