Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Model finančne ocene premoženja blagovnih znamk z uporabo vedenjskih dejavnikov
Danjel Bratina, 2007, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...blagovne znamke, premoženje blagovne znamke, vrednost blagovne znamke, vedenjski modeli, finančni modeli, ...
Ključne besede: blagovne znamke, premoženje blagovne znamke, vrednost blagovne znamke, vedenjski modeli, finančni modeli
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1926; Prenosov: 33
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Vrednotenje blalgovne znamke s pomočjo Aakerjevega modela s primerom
Vanja Bogolin, 2008, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...blagovne znamke, Aakerjev model, vrednost premoženja, konkurenca, porabniki, ...
Ključne besede: blagovne znamke, Aakerjev model, vrednost premoženja, konkurenca, porabniki
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1162; Prenosov: 40
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Analiza vpliva znanja v podjetju na vrednost blagovne znamke
Mitja Kozjan, 2011, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: znanje, blagovne znamke, vrednost, vrste znanja
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2014; Prenosov: 81
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Pozicioniranje blagovne znamke Mister Nut
Nataša Markelj, 2005, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...panoga, analiza, oreški, blagovna znamka, vrednost blagovne znamke, image, imidž, pozicioniranje, diplomska dela,...
Ključne besede: panoga, analiza, oreški, blagovna znamka, vrednost blagovne znamke, image, imidž, pozicioniranje, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2096; Prenosov: 50
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Dejavniki vrednosti modne oblačilne blagovne znamke
Ana Rus, 2013, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...moda, blagovne znamke, oblačila, vrednost, dejavniki, ...
Ključne besede: moda, blagovne znamke, oblačila, vrednost, dejavniki
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1262; Prenosov: 45
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici