Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke
Peter Škrlj, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov, ...
Ključne besede: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1897; Prenosov: 44
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Analiza zadovoljstva potrošnikov na izbranem bencinskem servisu
Slađana Kondić, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...marketing, potrošniki, zadovoljstvo potrošnikov, BS Petrol Kranj - Labore, ...
Ključne besede: marketing, potrošniki, zadovoljstvo potrošnikov, BS Petrol Kranj - Labore
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 992; Prenosov: 53
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Osebnostne lastnosti kot dejavnik izražanja nezadovoljstva ob nakupu potrošnih izdelkov
Ingrid Vrbančič, 2016, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... zadovoljstvo potrošnikov, doživljanje in izražanje nezadovoljstva, osebnostne dimenzije,...
Ključne besede: zadovoljstvo potrošnikov, doživljanje in izražanje nezadovoljstva, osebnostne dimenzije, teorija Velikih pet
Objavljeno: 13.11.2017; Ogledov: 326; Prenosov: 4
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici