Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Nadzorna funkcija ravnatelja kot sestavni del vodenja za kakovost
Karmen Šepec, 2005, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...ravnatelji, nadzorna funkcija, kakovost, zagotavljanje kakovosti, vodenje, moč, vpliv, ...
Ključne besede: ravnatelji, nadzorna funkcija, kakovost, zagotavljanje kakovosti, vodenje, moč, vpliv
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2048; Prenosov: 36
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
3.
Pomen nenehnih izboljšav v vzpostavljenem sistemu kakovosti
Jerneja Šušmelj, 2008, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...kakovost, management, standardi, zagotavljanje kakovosti, stroški kakovosti, ...
Ključne besede: kakovost, management, standardi, zagotavljanje kakovosti, stroški kakovosti
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1388; Prenosov: 50
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Uvajanje standarda kakovosti ISO 9001:2000 v podjetju
Marijan Roblek, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...standardi kakovosti, ISO 9001:2000, zagotavljanje kakovosti, zadovoljstvo zaposlenih, zadovoljstvo odjemalcev, diplomska dela,...
Ključne besede: standardi kakovosti, ISO 9001:2000, zagotavljanje kakovosti, zadovoljstvo zaposlenih, zadovoljstvo odjemalcev, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1570; Prenosov: 47
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Vloga in pomen marketinga pri trženju bančnih storitev slovenskih bank na tujih trgih in tujih bank na slovenskem trgu
Vladimir Krajcer, 2006, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...sektor v EU, lastniški kapital, kakovost storitev, zagotavljanje kakovosti storitev, merjenje zadovoljstva, elektronsko poslovanje, magistrska...
Ključne besede: trženje storitev, trženjski splet, banke, bančne storitve, bančni sektor v Sloveniji, bančni sektor v EU, lastniški kapital, kakovost storitev, zagotavljanje kakovosti storitev, merjenje zadovoljstva, elektronsko poslovanje, magistrska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1994; Prenosov: 56
URL Polno besedilo (0,00 KB)

6.
Sodobni pristopi zagotavljanja kakovosti na primeru izvajanja storitev
Kim Grobiša, 2010, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...management kakovosti, zagotavljanje kakovosti, celovito zagotavljanje kakovosti, nadzor kakovosti, stroški...
Ključne besede: management kakovosti, zagotavljanje kakovosti, celovito zagotavljanje kakovosti, nadzor kakovosti, stroški kakovosti, organizacija podjetja, AGM
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1692; Prenosov: 51
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Uvajanje standarda kakovosti v špedicijsko dejavnost
Sanela Grošić, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...kakovost, management kakovosti, zagotavljanje kakovosti, ISO standard, certifikacija, zadovoljstvo odjemalcev, ...
Ključne besede: kakovost, management kakovosti, zagotavljanje kakovosti, ISO standard, certifikacija, zadovoljstvo odjemalcev
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1577; Prenosov: 50
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Raziskava o zagotavljanju kakovosti v slovenskem osnovnem zdravstvu
Mateja Bulc, Janko Kersnik, W. G. W. Boerma, Martina Pellny, 2009, izvirni znanstveni članek

Opis: Namen: Članek predstavi rezultate pilotskega projekta Svetovne zdravstvene organizacije v Sloveniji, katerega cilj je bila izdelava in preizkus orodja zaocenjevanje zagotavljanja kakovosti v osnovnem zdravstvu oziroma v družinskimedicini. Metoda: Raziskava, ki jo je vodila Svetovna zdravstvena organizacija ob pomoči Inštituta Nivel in Katedre za družinsko medicino Medicinske fakultete Univerze v Ljubljani, je hkrati potekala v Ljubljani (mestno področje) in na Gorenjskem (mestno in podeželsko območje). Orodje raziskave so bili trije vprašalniki za tri ravni: raven odločanja (Ministrstvoza zdravje, Slovensko zdravniško društvo, Združenje zdravnikov družinske medicine, Zdravniška zbornica Slovenije, Medicinska fakulteta, Zavodza zdravstveno zavarovanje Slovenije, organizacije bolnikov), raven vodenja v zdravstvu (direktorji, vodje enot in vodje služb zdravstvenega varstva odraslih omenjenih področij) in raven izvajanja (vsi aktivni zdravnikidružinske medicine na obeh področjih). Odgovore na vprašalnike je analiziral Inštitut Nivel. Rezultati: Poslali smo 244 vprašalnikov, odgovorov pa smo dobili 106 (43,4 %). Na ravni odločanja je odgovorilo 11 udeležencev od17 naprošenih (65 %). Na ravni vodenja smo prejeli 9 odgovorov od 14 poslanih (64 %) vprašalnikov v Ljubljani in 5 (39 %) od 13 poslanih na Gorenjskem. V Ljubljani je odgovorilo 63 (49 %) od 130 aktivnih zdravnikov družinske medicine, na Gorenjskem pa 18 (26 %) od 70 aktivnih zdravnikov družinske medicine. Zaključek: Raziskava je pokazala, da kakovost še ni prioriteta slovenskega osnovnega zdravstva. Tvorci zdravstvene politike ji ne posvečajo dovolj pozornosti, vodstvene strukture zdravstvenih zavodov nimajo dovolj informacij in pogrešajo navodila, zdravniki družinske medicine pa pogrešajo rezervirani čas za sistematično izboljševanje kakovosti svojega dela, še posebej pa krovno institucijo družinske medicine na sekundarnem nivoju.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... zagotavljanje kakovosti, osnovno zdravstvo, družinska medicina, Slovenija, ...
Ključne besede: zagotavljanje kakovosti, osnovno zdravstvo, družinska medicina, Slovenija
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1171; Prenosov: 24
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici