Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Cenovni pasovi in politika cen
Ivan Toroš, 2010, doktorska disertacija

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...cene, tržne znamke, cenovni pasovi, cenovna občutljivost, zaznana vrednost, nova racionalnost, ...
Ključne besede: cene, tržne znamke, cenovni pasovi, cenovna občutljivost, zaznana vrednost, nova racionalnost
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2525; Prenosov: 54
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Empirično preverjanje modela povezav med poreklom izdelka in zaznano vrednostjo blagovne znamke
Tina Vukasovič, Štefan Bojnec, 2010, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trženjski splet, poreklo izdelka, blagovna znamka, zaznana vrednost, ...
Ključne besede: trženjski splet, poreklo izdelka, blagovna znamka, zaznana vrednost
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1393; Prenosov: 40
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Vrednotenje zaznane vrednosti posameznih segmentov obiskovalcev turističnih znamenitosti
Mitja Ruzzier, Polona Šturm, 2008, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...Slovenija, turizem, znamenitosti, obiskovalci, zaznana vrednost, ...
Ključne besede: Slovenija, turizem, znamenitosti, obiskovalci, zaznana vrednost
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1092; Prenosov: 5
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici