Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kupčevo zaznavanje izdelkov trgovske blagovne znamke
Petra Banfi, 2008, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trgovske blagovne znamke, zaznavanje, proces zaznavanja, subliminalno zaznavanje, diferencialni prag, organiziranost zaznavanja
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1476; Prenosov: 47
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Potrošnikovo zaznavanja cene in blagovne znamke pri nakupu pohištva
Matej Trošt, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...razvoj blagovne znamke, tolmačenje, oblikovanje cene, potrošniki, zaznavanje cene, zaznavanje blagovne znamke, ...
Ključne besede: blagovne znamke, razvoj blagovne znamke, tolmačenje, oblikovanje cene, potrošniki, zaznavanje cene, zaznavanje blagovne znamke
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1302; Prenosov: 43
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici