Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv recesije na potrošnikove in podjetniške odločitve v zelemen marketingu
Katja Japelj, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... zeleni marketing, zeleni izdelki, eko izdelki, varstvo okolja,...
Ključne besede: zeleni marketing, zeleni izdelki, eko izdelki, varstvo okolja, ekologija, zeleni potrošniki, finančna kriza, zavajajoče zelene trditve
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1291; Prenosov: 43
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Strategija mednarodnega marketinga izbranega podjetja na področju ekoloških živil
Elvisa Kamenčić, 2018, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...marketing, mednarodni marketing, ekološka živila, mednarodno okolje, zeleni marketing, trajnostni marketing, internacionalizacija...
Ključne besede: marketing, mednarodni marketing, ekološka živila, mednarodno okolje, zeleni marketing, trajnostni marketing, internacionalizacija
Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 37; Prenosov: 5
.pdf Polno besedilo (2,55 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici