Ključne besede: raznojezičnost, raznokulturnost, model RazKon, zgodnje poučevanje tujega jezika, pluralistični pristopi, vključenost učencevObjavljeno v RUP: 09.11.2023; Ogledov: 296; Prenosov: 20 Celotno besedilo (7,92 MB)
Ključne besede: raziskovalni pristop, pristop CLIL, angleščina kot tuji jezik, govorne zmožnosti, zgodnje učenje tujega jezikaObjavljeno v RUP: 24.10.2023; Ogledov: 383; Prenosov: 27 Celotno besedilo (1,24 MB)Gradivo ima več datotek! Več...
Ključne besede: zgodnje poučevanje tujega jezika, tiskana gradiva, spletna gradiva, pristopi za poučevanje angleščine, tujejezikovne dejavnostiObjavljeno v RUP: 20.09.2021; Ogledov: 1175; Prenosov: 55 Celotno besedilo (2,85 MB)
Ključne besede: tuji jezik, zgodnje učenje tujega jezika, starši, inovacijski projekt, javni vrtecObjavljeno v RUP: 09.06.2021; Ogledov: 1387; Prenosov: 103 Celotno besedilo (975,20 KB)
Ključne besede: zgodnje učenje nemškega jezika, obmejno območje, možnost učenja nemškega jezika, vrtec, mnenja starševObjavljeno v RUP: 24.09.2020; Ogledov: 1280; Prenosov: 62 Celotno besedilo (1,18 MB)
Ključne besede: zgodnje učenje tujega jezika, vrtec, angleški jezik, pristop CLIL, glasbene dejavnostiObjavljeno v RUP: 27.08.2020; Ogledov: 2775; Prenosov: 111 Celotno besedilo (1,40 MB)
Ključne besede: pouk v naravi, doživljajska pedagogika, zgodnje učenje tujega jezika, tuj jezik angleščina, pristop CLILObjavljeno v RUP: 24.07.2020; Ogledov: 1525; Prenosov: 82 Celotno besedilo (2,93 MB)
Ključne besede: zgodnje poučevanje angleščine, pristopi k učenju tujega jezika, lutka, motivacija, razvijanje sporazumevalnih zmožnostiObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1326; Prenosov: 82 Celotno besedilo (404,21 KB)
Ključne besede: CLIL, stališča učiteljev TJ 1, vodstva šole in otrok, poučevanje tujega jezika, zgodnje obdobjeObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1502; Prenosov: 95 Celotno besedilo (1,60 MB)
Ključne besede: zgodnje učenje tujega jezika, stališča predšolskih otrok, vrtec, prvo starostno obdobje, drugo starostno obdobjeObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1392; Prenosov: 44 Celotno besedilo (882,30 KB)