Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Metodologija vitkega podjetništva in razvoj blagovne znamke
Gregor Rihtaršič, 2018, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...vitko podjetništvo, štartnik, znamčenje, blagovna znamka, hitra rast podjetja, prepoznavnost, pripadnost,...
Ključne besede: vitko podjetništvo, štartnik, znamčenje, blagovna znamka, hitra rast podjetja, prepoznavnost, pripadnost, notranji deležniki, izkušnja odjemalcev, uspeh
Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 131; Prenosov: 12
.pdf Polno besedilo (1,39 MB)

2.
Razvoj blagovne znamke v start-up podjetju
Neli Fatorič, 2018, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...razvoj blagovne znamke, start-up, vitki pristop, vitko znamčenje, najosnovnejša sprejemljiva znamka, SBFunnel, notranji in zunanji...
Ključne besede: blagovna znamka, razvoj blagovne znamke, start-up, vitki pristop, vitko znamčenje, najosnovnejša sprejemljiva znamka, SBFunnel, notranji in zunanji pogled na blagovno znamko
Objavljeno: 24.05.2019; Ogledov: 277; Prenosov: 29
.pdf Polno besedilo (2,12 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici