Natisni
Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga zunanjega videza pri iskanju zaposlitve : magistrsko delo
Tina Vičič, 2022, magistrsko delo

Ključne besede: zaposlitev, zunanji videz, poslovna podoba, tetovaže in zaposlovanje
Objavljeno v RUP: 13.12.2022; Ogledov: 689; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

2.
3.
Predsodki povezani z videzom zaposlenih v turizmu : zaključni projekt
Edita Zukić, 2017, diplomsko delo

Ključne besede: turizem, zaposleni, zunanji videz, diskriminacija
Objavljeno v RUP: 29.01.2021; Ogledov: 767; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

4.
Vpliv zunanjega videza v poslovnem svetu : diplomska naloga
Ana Tomažin, 2020, diplomsko delo

Ključne besede: zunanji videz, poslovni svet, obleka, komunikacija, poslovni bonton
Objavljeno v RUP: 20.11.2020; Ogledov: 2289; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1016,40 KB)

5.
Vpliv neverbalne komunikacije na sklepanje poslov : diplomska naloga
Neli Gominšek, 2014, diplomsko delo

Ključne besede: komuniciranje, neverbalna komunikacija, sogovorniki, poslovneži, izgled, zunanji videz, urejenost
Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 3415; Prenosov: 195
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Dejavniki neverbalne komunikacije v povezavi s prepričljivostjo posameznika
Marija Paladin, 2010, izvirni znanstveni članek

Opis: Poleg verbalnih sporočil so v komunikaciji zelo pomembna neverbalna sporočila,saj jim praviloma zaupamo bolj kot verbalni komponenti komunikacije. Ena od funkcij neverbalne komunikacije je prepričevanje. Dosedanje raziskave so pokazale, da očesni stik, slog oblačenja, določene vokalične značilnosti ter nekatere vrste dotika vplivajo na prepričljivost posameznika. Raziskava, ki smo jo izvedli, je pokazala, da anketiranci menijo,da je za nekoga, ki želi biti prepričljiv, pomembno, kako določeno informacijo posreduje. Na oblikovanje mnenj o vplivu znakov neverbalne komunikacije na prepričljivost vplivajo različni dejavniki. Rezultati naše raziskave so pokazali nekatere zanimive razlike v primerjavi z dosedanjimi raziskavami.
Ključne besede: neverbalna komunikacija, prepričljivost, gestika, mimika, zunanji videz, način govora
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3417; Prenosov: 229
URL Povezava na celotno besedilo

7.
Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici