2.
Samopodoba in ukvarjanje s športom pri učencih šestega razreda osnovne šoleŠpela Virag,
Petra Dolenc, 2016, izvirni znanstveni članek
Opis: Namen raziskave je bil preučiti povezanost med različnimi področji samopodobe in športno aktivnostjo osnovnošolcev. V vzorec smo vključili 109 učencev šestega razreda različnih slovenskih osnovnih šol, ki so izpolnili Lestvico samozaznave za otroke (Self- Perception Profile for Children % SPPC). Ugotovili smo, da se učenci v splošnem pozitivno ocenjujejo v vseh sestavinah samopodobe, obstajajo pa statistično pomembne razlike med spoloma v samoocenah na nekaterih področjih. Fantje v primerjavi z dekleti izkazujejo višjo samopodobo v zunanjem videzu in športni kompetenci, dekleta pa se bolje ocenjujejo v vedenju. Redno in organizirano športno aktivni učenci se v primerjavi s športno neaktivnimi vrstniki pomembno višje ocenjujejo v šolski kompetenci in športni kompetenci. Dobljeni rezultati v veliki meri potrjujejo pomen gibalne/športne aktivnosti v procesu oblikovanja samopodobe in lahko služijo kot usmeritev pri spodbujanju aktivnega življenjskega sloga mladih.
Ključne besede: samopodoba, športna aktivnost, spol, osnovnošolci, Lestvica samozaznave za otroke
Objavljeno v RUP: 03.04.2017; Ogledov: 4446; Prenosov: 43
Povezava na celotno besedilo