Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 63
First pagePrevious page1234567Next pageLast page
1.
Glasbene didaktične igre v heterogeni skupini otrok
Neža Mozetič, 2013, undergraduate thesis

Found in: osebi
Keywords: glasbene dejavnosti v vrtcu, glasbene didaktične igre, glasbeni razvoj, glasbena vzgoja, heterogena skupina
Published: 15.10.2013; Views: 8489; Downloads: 1216
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

2.
Bibarije za malčke
Teja Krečan, 2013, undergraduate thesis

Found in: osebi
Keywords: predšolska vzgoja, umetnost, obdobje malčka, bibarije, prstne igre
Published: 15.10.2013; Views: 3691; Downloads: 397
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

3.
Spremljanje petja z glasbili
Petra Bratovž, 2013, undergraduate thesis

Found in: osebi
Keywords: glasbene dejavnosti, petje, igranje na glasbila, spremljanje petja
Published: 15.10.2013; Views: 2258; Downloads: 347
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

4.
Belokranjski ljudski plesi in pesmi
Anita Ogulin, 2013, undergraduate thesis

Found in: osebi
Keywords: Bela krajina, ljudska glasba, pesmi, ples, običaji, predšolski otroki
Published: 15.10.2013; Views: 3289; Downloads: 260
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

5.
Izvajanje glasbenih iger v prvem starostnem obdobju
Marijana Keber, 2013, undergraduate thesis

Found in: osebi
Keywords: glasbene dejavnosti v vrtcu, glasbene igre, prstne igre, bibarije, glasbeni razvoj, prvo starostno obdobje
Published: 15.10.2013; Views: 3926; Downloads: 398
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

6.
Glasbeni slikovni zapis
Bogdana Borota, Andrej Brodnik, 2007, scientific or documentary film, sound or video recording

Found in: osebi
Published: 15.10.2013; Views: 5506; Downloads: 142
URL Full text (0,00 KB)

7.
8.
Teacher competencies for incorporating ICT into classroom practice
Majda Cencič, Andreja Istenič Starčič, Bogdana Borota, 2012, original scientific article

Abstract: One of the outstanding goals of a knowledge-based society is to enable everyone access to information and communication technology (ICT). This requires teachers to take on new tasks and respond to new demands. With regard to the above, we were interested in the use of ICT in classroom practice of Slovene teachers. The results based on a survey administered to a sample of 468 educational staff, mostly classroom teachers, show only a medium use of ICT in classroom practice. It is used mostly for revision and consolidation of the subject matter, and motivation of pupils, and less for examination and assessment of knowledge. We can conclude that training teachers for the use of ICT, which started in Slovenia in the seventies, yielded some positive results, while the development of competencies for using ICT in classroom practice is a process which has to be continued both with pre-service and in-service teachers
Found in: osebi
Keywords: kompetence, učitelji, pouk, informacijsko komunikacijska tehnologija, IKT
Published: 15.10.2013; Views: 2072; Downloads: 26
URL Full text (0,00 KB)
This document has more files! More...

9.
Strokovne podlage za oblikovanje socialne kohezivnosti v vzgoji in izobraževanju
2011, professional monograph

Found in: osebi
Published: 15.10.2013; Views: 2464; Downloads: 29
URL Full text (0,00 KB)

10.
Opazovanje in spremljanje glasbenega razvoja - priložnost, da prisluhnemo otroku kot kompetentnemu glasbeniku
Bogdana Borota, 2012, review article

Abstract: Pomembna vloga odraslega v vrtcu je načrtovanje in spremljanje razvoja in učenja otrok. Prav povezava med tema dvema vlogama odraslega prispeva k dvigu ravni kakovosti vzgojno-izobraževalnega dela. Praksa spremljanja glasbenega razvoja in učenja še ni sistematično raziskana, zato so v prispevku na teoretični ravni obravnavani in kasneje na primerih pojasnjeni ključni elementi spremljanja zgodnjega glasbenega razvoja otrok. Aplikativnost teorije se kaže tudi v oblikovanih postavkah opazovalnih list, ki bi jih veljalo v praksi preizkušati in razvijati. Nadalje sta nakazani tudi (1) razlika v raznovrstnosti dokumentacijskega gradiva pri opazovanju in spremljanju ter (2) povezava med spremljanjem in nadaljnjim načrtovanjem kurikula na področju glasbe. Namen raziskave, predstavljene v prispevku, pa je ugotoviti stanje na področju opazovanja in spremljanja glasbenega razvoja s posebnim poudarkom na ugotavljanju pogostosti in tehnikah beleženja opazovanj. Rezultati, pridobljeni na vzorcu 810 strokovnih delavcev iz slovenskih vrtcev, kažejo, da se vzgojitelji ocenjujejo kot pomemben dejavnik pri spodbujanju glasbenega razvoja otrok in da v tej vlogi dokumentirajo glasbeni razvoj otrok v vrtcu. Vendar je spremljanje premalo sistematično in pogosto, da bi lahko sklepali na njegovo učinkovitost v povezavi z načrtovanjem procesno-razvojnega modela glasbenega učenja in poučevanja.
Found in: osebi
Keywords: predšolska vzgoja, predšolski otroci, otroški vrtci, glasbena vzgoja, glasbeni razvoj, glasba
Published: 10.07.2015; Views: 2115; Downloads: 35
URL Full text (0,00 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica