Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bolonia study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 156
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Matematika v naravi
Ksenija Podgornik, 2013, undergraduate thesis

Found in: osebi
Keywords: matematika v vrtcu, matematični izrazi, medpodročne povezave, narava, kurikulum
Published: 15.10.2013; Views: 5068; Downloads: 403
.pdf Full text (2,55 MB)

2.
Kako se orientirajo 2-3 leta stari otroci?
Andreja Preložnik, 2013, undergraduate thesis

Found in: osebi
Keywords: matematika, eksperimentalna/kontrolna skupina, otroki, orientacijske zmožnosti otrok, orientacijski pojmi
Published: 15.10.2013; Views: 2315; Downloads: 216
.pdf Full text (2,84 MB)

3.
Kako otroci stari od 1 do 3 let razumejo količino
Tina Marinčič, 2013, undergraduate thesis

Found in: osebi
Keywords: otrokov razvoj, zgodovina matematike, matematika v vrtcu, pojem količine
Published: 15.10.2013; Views: 2392; Downloads: 165
.pdf Full text (1,04 MB)

4.
Matematika skozi ostala področja kurikula
Mateja Jug, 2013, undergraduate thesis

Found in: osebi
Keywords: vrtec, matematika, igra, razvoj mišljenja, samostojnost
Published: 15.10.2013; Views: 2227; Downloads: 208
.pdf Full text (2,39 MB)

5.
Zakaj poučevati matematiko
Darjo Felda, Mara Cotič, 2012, review article

Abstract: Ko pri začetnem pouku matematike otroku predstavljamo matematične vsebine, največkrat izhajamo iz abstraktnih temeljev in ne iz izkušenj, ki jih otrok že ima, s čimer je pretrgana vez med matematiko in stvarnim svetom oziroma med matematiko in tistim matematičnim svetom, ki ga otrok že pozna. V nasprotju s tem bi moral učitelj učenca usmerjati, da skladno s svojimi izkušnjami in sposobnostmi viša raven matematične pismenosti, obenem pa gradi abstraktni matematični odsev stvarnega sveta ter bogati svoj matematični jezik. V zadnjem času se poudarja pomen igre oziroma dejavnosti, v katerih naj bi bil otrok aktivno udeležen. Z vživljanjem v problemsko situacijo in v razreševanje le-te naj bi spoznaval nove koncepte in strategije. Poraja pa se dvom, ali je v učni praksi res zaživel tak način pouka ali pa se dejavnosti uvajajo zgolj kot neka začetna motivacija, ki izzveni v prenašanje oziroma sprejemanje faktografskega znanja. Otrok mora nova spoznanja sproti prilagajati že usvojenim znanjem in povezovati matematiko z realnimi situacijami. Le tako občuti varnost, zadovoljstvo in uspeh ter je motiviran za doseganje novih znanj, s čimer učenje in poučevanje matematike dobita pravi smisel.
Found in: osebi
Keywords: začetni pouk, matematika, problemska situacija, matematično znanje, matematična pismenost
Published: 10.07.2015; Views: 1618; Downloads: 15
URL Full text (0,00 KB)

6.
Vizualizacija geometrijskih problemov na geoplošči
Mara Cotič, Sanela Mešinović, Darjo Felda, Blaž Simčič, 2011, original scientific article

Found in: osebi
Keywords: matematika, geometrija, geometrijski problemi, učni pripomočki, vizualizacija, geoplošča
Published: 10.07.2015; Views: 2022; Downloads: 18
URL Full text (0,00 KB)

7.
8.
Statistika na začetku šolanja
Mara Cotič, Darjo Felda, Lea Kozel, 2005, original scientific article

Found in: osebi
Keywords: statistika, startegija reševanja, poučevanje statistike, model poučevanja, obdelava podatkov
Published: 10.07.2015; Views: 1435; Downloads: 24
URL Full text (0,00 KB)

9.
10.
Matematični kotiček v vrtcu
Armin Vidmar, 2013, undergraduate thesis

Found in: osebi
Keywords: predšolska vzgoja, vrtec, matematični kotiček, didaktični material, matematični cilji, kurikulum
Published: 10.07.2015; Views: 2686; Downloads: 177
.pdf Full text (266,30 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica