Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Življenjski slog vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev kot element subjektivnih teorij
Jera Gregorc, Mateja Videmšek, Jože Štihec, Damir Karpljuk, Matej Tušak, Maja Meško, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: Življenjski slog vzgojiteljev in pomočnikov vzgojiteljev kot element subjektivnih teorij
Ključne besede: življenjski slog, vzgojitelji, pomočniki vzgojiteljev, predšolski otroci, vrtec, vprašalnik, t-test, ANOVA
Objavljeno v RUP: 03.04.2017; Ogledov: 3838; Prenosov: 88
URL Povezava na celotno besedilo

2.
Športna dejavnost, učni uspeh in samopodoba štirinajstletnih učencev in učenk
Maja Meško, Mateja Videmšek, Tasja Videmšek, Jože Štihec, Damir Karpljuk, Jera Gregorc, 2013, izvirni znanstveni članek

Opis: Namen raziskave je bil ugotoviti, ali obstajajo razlike v učni uspešnosti in samopodobi učencev 9. razredov OŠ glede na to, kako pogosto se ti ukvarjajo s športom. Zanimalo nas je, ali imajo učenci, ki se več ukvarjajo s športom, boljšo samopodobo in boljši učni uspeh ter ali imajo učenci z boljšim učnim uspehom boljšo samopodobo. V ta namen smo anketirali 168 učencev 9. razredov osnovnih šol. Podatke smo obdelali s statističnim programom SPSS; za ugotavljanje razlik med skupinami smo uporabili analizo variance. Rezultati raziskave so pokazali, da imajo športno bolj dejavni učenci boljši učni uspeh ter nekoliko boljšo samopodobo. Učenci, ki se več ukvarjajo s športom, v bistveno večji meri menijo, da jih imajo sošolci radi, da se v svoji koži dobro počutijo, da so všeč nasprotnemu spolu in da lahko v poklicu veliko dosežejo. Prav tako smo ugotovili, da imajo učenci z boljšim učnim uspehom nekoliko boljšo samopodobo; menijo, da jih imajo sošolci radi, da so pametni in da v poklicu lahko veliko dosežejo. Glede na dobljene rezultate predvidevamo, da ukvarjanje z ustreznimi športnimi dejavnostmi pripomore k boljšemu učnemu uspehu ter razvoju pozitivne samopodobe pri mladostnikih. Prav zato je potrebno otroke in mladostnike nenehno spodbujati in jim omogočati, da so redno športno dejavni, saj s tem krepijo samopodobo in samospoštovanje ter pozitivno vplivajo tudi na svoj učni uspeh.
Ključne besede: učni uspeh, športna dejavnost, samopodoba, osnovne šole, vprašalnik
Objavljeno v RUP: 30.12.2015; Ogledov: 3867; Prenosov: 72
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici