Ključne besede: avtizem, ADHD, nevrorazličnost, gibalne funkcije, fizioterapija, senzorna integracijaObjavljeno v RUP: 11.04.2024; Ogledov: 173; Prenosov: 7 Celotno besedilo (7,12 MB)
Ključne besede: igra, igralna terapija, inkluzivni pedagog, dodatna strokovna pomoč, otroci s posebnimi potrebamiObjavljeno v RUP: 10.04.2024; Ogledov: 184; Prenosov: 11 Celotno besedilo (910,68 KB)
Ključne besede: razvojni center, dodatna strokovna pomoč, posebne potrebe in nadarjenost, družina, družina in sorojenci, dvojno izjemni otrociObjavljeno v RUP: 19.03.2024; Ogledov: 243; Prenosov: 13 Celotno besedilo (764,63 KB)
Ključne besede: družbena omrežja, samopodoba, mladostniki, vpliv in zdrava uporaba družbenih omrežij, socialna pedagogikaObjavljeno v RUP: 16.11.2023; Ogledov: 441; Prenosov: 67 Celotno besedilo (770,34 KB)
Ključne besede: osnovnošolci, covid-19, o travmi informiran pristop, odnos pedagoški delavec - učenec, stres in učenjeObjavljeno v RUP: 09.11.2023; Ogledov: 461; Prenosov: 17 Celotno besedilo (1,16 MB)
Ključne besede: disleksija, branje, prilagoditve besedila, razumevanje besedila, slikanicaObjavljeno v RUP: 09.11.2023; Ogledov: 442; Prenosov: 13 Celotno besedilo (1,84 MB)
Ključne besede: avtizem, metoda PECS, otroška literatura, podporna in nadomestna komunikacija, tipna slikanicaObjavljeno v RUP: 24.10.2023; Ogledov: 479; Prenosov: 24 Celotno besedilo (2,85 MB)
Ključne besede: slepi in slabovidni, tipne slikanice, pastorala, rožni venec, skrb za izenačevanje možnosti oseb s posebnimi potrebamiObjavljeno v RUP: 06.06.2023; Ogledov: 603; Prenosov: 38 Celotno besedilo (7,31 MB)
Ključne besede: nevrorazličnost, odrasle osebe z avtizmom in Aspergerjevim sindromom, diagnoza, samopodoba, oblike pomoči, samostojnostObjavljeno v RUP: 14.12.2022; Ogledov: 857; Prenosov: 64 Celotno besedilo (1,05 MB)
Ključne besede: inteligentnost, teorija mnogovrstnih inteligentnosti, razvijanje mnogovrstnih inteligentnosti, osnovna šola, individualni pristop, učne metodeObjavljeno v RUP: 13.12.2022; Ogledov: 735; Prenosov: 34 Celotno besedilo (2,05 MB)