Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomen marketinške kulture in ugleda za finančno uspešnost podjetja
Melita Moretti, 2011, magistrsko delo

Najdeno v: osebi
Ključne besede: marketinška kultura, podjetje, ugled, finančna uspešnost, prepoznavnost, zadovoljstvo, konkurenčne prednosti
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2025; Prenosov: 83
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Mnenje učiteljev o vodenju šole in ravnateljev odnos do inovativnosti
Melita Moretti, Adi Moretti, Natalija Postružnik, Primož Škofic, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: S ciljem izboljšati kakovost in učinkovitost slovenske splošne gimnazije posodabljajo svoje programe in uvajajo inovativne pristope. Raziskava je pokazala, da je pri vpeljevanju posodobitev in uvajanju inovativnih pristopov šolskih programov v splošnih gimnazijah pomemben dejavnik njihovo vodenje. Namen tega prispevka je, prvič, predstaviti značilnosti vodenja šole in vpeljevanja inovacij na šolo in, drugič, obravnavati izsledke kvantitativne raziskave, ki smo jo izvedli v aprilu in maju 2011 na vzorcu slovenskih splošnih gimnazij.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: šole, vodenje, inovacije, učitelji, ravnatelji, splošne gimnazije
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2100; Prenosov: 34
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Pomen marketinške kulture za ugled podjetja
Melita Moretti, Roberto Biloslavo, 2011, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: osebi
Ključne besede: makretinška kultura, podjetja, ugled, prepoznavnost, zadovoljstvo, konkurenčne prednosti
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1065; Prenosov: 12
URL Polno besedilo (0,00 KB)

4.
Innovation and communication as dimensions of the marketing culture
Natalija Postružnik, Melita Moretti, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: This study explores the meaning and role of the marketing culture within organizations-specifically, innovativeness and internal communications, both of which have a significant impact on an organizationʼs financial performance. A qualitative study was conducted in the insurance and construction industries in Slovenia based on theoretical insights, in which 11 semi-structured interviews were conducted with top and middle managers of medium-sized and large organizations. Recommendations to be applied in practice and for further research are given based on the findings.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: marketing culture, finacial performance, innovation, internal communications, insurance industry, construction industry
Objavljeno: 30.12.2015; Ogledov: 1299; Prenosov: 3
URL Polno besedilo (0,00 KB)

5.
Professional development of elementary school teachers
Adi Moretti, Ivan Ropar, Melita Moretti, 2013, izvirni znanstveni članek

Najdeno v: osebi
Ključne besede: kariera, osnovne šole, poklicni razvoj, učitelji
Objavljeno: 30.12.2015; Ogledov: 1356; Prenosov: 73
URL Polno besedilo (0,00 KB)

6.
Training on sustainable use of water in the processing industry
Melita Moretti, Mirko Markič, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: Namen prispevka je predstaviti izide iz raziskave o vplivih dejavnikov usposabljanja o trajnostni rabi vode (o podpori usposabljanju, ki jo kažejo nadrejeni in sodelavci, spodbudah za uporabo znanj in veščin, pridobljenih med usposabljanjem) in vplivu usposabljanja na tehnično in delovno učinkovitost zaposlenih. Empirično raziskavo smo opravili na vzorcu 328 srednje velikih in velikih podjetij v slovenski predelovalni dejavnosti. Ugotovili smo, da podpora usposabljanju, ki jo kažejo nadrejeni in sodelavci, ter spodbude za uporabo znanj in veščin, pridobljenih med usposabljanjem, statistično značilno in pozitivno vplivajo na uposabljanje o trajnostni rabi vode, uposabljanje o trajnostni rabi vode pa statistično značilno in pozitivno vpliva na tehnično učinkovitost. Izidi iz raziskave prinašajo nova teoretična spoznanja in praktične usmeritve za vse, ki se ukvarjajo z menedžementom trajnostnega razvoja z vidika ohranjanja naravnih virov.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Management, water, processing industry, research, sustainable development, training
Objavljeno: 24.01.2018; Ogledov: 625; Prenosov: 38
URL Polno besedilo (0,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici