1. Pomen organizacijske kulture za uspešnost storitvenih organizacijNataša Vrčon-Tratar, Boris Snoj, 2002, original scientific article Abstract: Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest determinanta vedenja zaposlenih in pomemben fenomen znanstvenega proučevanja, predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijana konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije in ugotavljamo, ali ustrezna usmerjenost in moč organizacijske kulture pomembno prispevata k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah ter doseganju večje poslovne uspešnosti. Posebej osvetljujemo pomen organizacijske kulture v storitvenih organizacijah, v katerih je človeški dejavnik zaradi narave storitev ključni tvorec t. i. "mehkih sestavin" ponudbe, ki dandanes vse bolj pomenijo neizčrpen vir konkurenčnega pozicioniranja na trgu. Keywords: marketing, trženje, organizacijska kultura, organizacija, kultura, storitve, uspešnost, uspešnost poslovanja, poslovanje, poslovanje podjetja, podjetje Published in RUP: 10.07.2015; Views: 3394; Downloads: 49 Link to full text |
2. |
3. Spremljanje zadovoljstva odjemalcev v prodajalnah s čevljiIris Rebek, 2005, undergraduate thesis Keywords: trgovina, prodaja, čevlji, odjemalec, kontaktne osebe, zadovoljstvo odjemalcev, storitve, kakovost storitev, navidezni nakup, diplomska dela Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3107; Downloads: 163 Link to full text This document has more files! More... |
4. Pomen organizacijske kulture za kakovost izvajanja storitev v bančnih ustanovahNataša Vrčon-Tratar, Boris Snoj, 2002, published professional conference contribution Abstract: Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest in determinanta vedenja zaposlenih pomemben fenomen znanstvenega proučevanja predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijanja konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije ter ugotavljamo, kako in ali lahko ustrezne temeljne vrednote v okviru te prispevajo k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah. Posebej osvetljujemo temeljno sestavino marketinškega koncepta - naravnanost k odjemalcem - kot možno razsežnost organizacijske kulture ter zvezo med usmerjenostjo organizacijske kulture, kakovostjo storitev in uspešnostjo poslovanja podjetja. Zanima nas, ali usklajenost v zvezi s tem načelom na različnih ravneh organizacije (moč kulture) vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in s tem na kakovost storitev in zadovoljstvo odjemalcev. Keywords: organizacijska kultura, banke, finančne ustanove, kvaliteta, storitve, bančništvo Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3876; Downloads: 112 Link to full text |
5. |
6. |
7. Analiza tržnega tveganja pri uvedbi novega izdelkaNataša Klobas, 2006, undergraduate thesis Keywords: izdelki, trženje, tržno tveganje, odjemalci, dobavitelji, razvoj izdelka, uvajanje izdelka, konkurenca, diplomska dela Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3067; Downloads: 142 Full text (663,37 KB) |
8. |