Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Pomen organizacijske kulture za uspešnost storitvenih organizacij
Nataša Vrčon-Tratar, Boris Snoj, 2002, original scientific article

Abstract: Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest determinanta vedenja zaposlenih in pomemben fenomen znanstvenega proučevanja, predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijana konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije in ugotavljamo, ali ustrezna usmerjenost in moč organizacijske kulture pomembno prispevata k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah ter doseganju večje poslovne uspešnosti. Posebej osvetljujemo pomen organizacijske kulture v storitvenih organizacijah, v katerih je človeški dejavnik zaradi narave storitev ključni tvorec t. i. "mehkih sestavin" ponudbe, ki dandanes vse bolj pomenijo neizčrpen vir konkurenčnega pozicioniranja na trgu.
Keywords: marketing, trženje, organizacijska kultura, organizacija, kultura, storitve, uspešnost, uspešnost poslovanja, poslovanje, poslovanje podjetja, podjetje
Published in RUP: 10.07.2015; Views: 3394; Downloads: 49
URL Link to full text

2.
Uvajanje novega izdelka na trg in njegov živlejnjski ciklus
Aleš Buležan, 2004, undergraduate thesis

Keywords: trženje, trženjski splet, izdelek, konzervirane ribe, diplomska dela
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3809; Downloads: 165
.pdf Full text (730,81 KB)

3.
Spremljanje zadovoljstva odjemalcev v prodajalnah s čevlji
Iris Rebek, 2005, undergraduate thesis

Keywords: trgovina, prodaja, čevlji, odjemalec, kontaktne osebe, zadovoljstvo odjemalcev, storitve, kakovost storitev, navidezni nakup, diplomska dela
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3107; Downloads: 163
URL Link to full text
This document has more files! More...

4.
Pomen organizacijske kulture za kakovost izvajanja storitev v bančnih ustanovah
Nataša Vrčon-Tratar, Boris Snoj, 2002, published professional conference contribution

Abstract: Nedvomno je organizacijska kultura kot notranja zavest in determinanta vedenja zaposlenih pomemben fenomen znanstvenega proučevanja predvsem z vidika potencialnega dejavnika razvijanja konkurenčne prednosti organizacij. V prispevku obravnavamo nekatere vidike kulture organizacije ter ugotavljamo, kako in ali lahko ustrezne temeljne vrednote v okviru te prispevajo k učinkovitemu uresničevanju ciljev v organizacijah. Posebej osvetljujemo temeljno sestavino marketinškega koncepta - naravnanost k odjemalcem - kot možno razsežnost organizacijske kulture ter zvezo med usmerjenostjo organizacijske kulture, kakovostjo storitev in uspešnostjo poslovanja podjetja. Zanima nas, ali usklajenost v zvezi s tem načelom na različnih ravneh organizacije (moč kulture) vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in s tem na kakovost storitev in zadovoljstvo odjemalcev.
Keywords: organizacijska kultura, banke, finančne ustanove, kvaliteta, storitve, bančništvo
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3876; Downloads: 112
URL Link to full text

5.
Vpliv trženja na majhno družinsko podjetje
Slaviša Vukovič, 2006, undergraduate thesis

Keywords: družinko podjetje, mala podjetja, trženje, zadovoljstvo odjemalcev, kakovost izdelkov, kakovost storitev, diplomska dela
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 4023; Downloads: 93
URL Link to full text
This document has more files! More...

6.
Trženje blagovne znamke stavbnega pohištva
Nataša Pokorn, 2005, undergraduate thesis

Keywords: blagovne znamke, pohištvo, trženje, konkurenčnost, potrošnik, diplomska dela
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3449; Downloads: 146
URL Link to full text
This document has more files! More...

7.
Analiza tržnega tveganja pri uvedbi novega izdelka
Nataša Klobas, 2006, undergraduate thesis

Keywords: izdelki, trženje, tržno tveganje, odjemalci, dobavitelji, razvoj izdelka, uvajanje izdelka, konkurenca, diplomska dela
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3067; Downloads: 142
.pdf Full text (663,37 KB)

8.
Consumers` intellectual capital and the development of society
Nataša Vrčon-Tratar, Suzana Sedmak, 2005, published scientific conference contribution

Keywords: intelektualni kapital, znanje, družba
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3281; Downloads: 64
URL Link to full text

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica