Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


Iskanje brez iskalnega niza vrača največ 100 zadetkov!

1 - 10 / 100
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Vloga strokovnih delavcev v vrtcu pri žalujočem otroku : magistrsko delo
Brigita Skledar, 2024, magistrsko delo

Ključne besede: smrt, žalovanje, predšolski otroci, vzgojitelji, vloga strokovnega delavca
Objavljeno v RUP: 11.04.2024; Ogledov: 178; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (825,25 KB)

3.
4.
5.
6.
7.
Seksizem v otroških zgodbah, nagrajenih z zlato hruško : magistrsko delo
Ajda Troha, 2024, magistrsko delo

Ključne besede: kritična analiza diskurza, otroci, pravljice, seksizem, spol, zgodba, zlata hruška
Objavljeno v RUP: 11.04.2024; Ogledov: 159; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

8.
Avdiovizualni in digitalni praktikum : skripta
Zoran Medved, 2024, drugo učno gradivo

Opis: Ustvarjanje medijskih vsebin danes ne poteka le v institucionaliziranih okoljih poklicnih medijev, ampak se znanje potrebno za takšno ustvarjanje spreminja v univerzalno vednost in je dostopno slehernemu posamezniku. Osnove priprave in produkcije avdiovizualnih vsebin morajo poleg novinarjev obvladati tudi strokovnjaki z drugih področij, odnosov z javnostmi, tržnega komuniciranja, oglaševanja, političnega marketinga, in drugih. Struktura zgodbe za medije se zgodi zgodovino ni bistveno spremenila, orodja za ustvarjanje medijskih vsebin pa so se bistveno spremenila. Prehod v nova tehnološka okolja in lažje razširjanje medijskih vsebin na spletnih in mobilnih platformah spreminja tako naravo produkcije kot naravo dojemanja in način dostopanja do medijskih vsebin. Tradicionalni mediji se na videz demokratizirajo, toda nepoklicni ustvarjalci medijskih prispevkov nimajo danes nič boljšega dostopa do digitalnih radijskih in televizijskih kanalov, kot so jih imeli v obdobju analogne radiodifuzije. Rešitev, torej, ni v dostopnosti opreme in znanj za kakovostno produkcijo vsebin, ampak v medijski pismenosti. Veščine niso dovolj, če posameznik ne razume pravil poglobljenega in celovitega poročanja o dogodkih, ne pozna in ne usvoji kompetenc dobrega poročevalca, ne dojema zahtevnosti raziskovalnega novinarstva. Multimedijsko novinarstvo, mobilno in video novinarstvo in ne nazadnje državljansko ter skupnostno novinarstvo imajo veliko skupnega: strokovna znanja, etična načela, zaupanje občinstev. Te oblike novinarstva in ustvarjanja raznolikih medijskih vsebin presegajo logiko objav na družabnih omrežjih, in slednja zagotovo niso mediji, čeprav se objavljeno (ang. output) pogosto približuje lastnostim tradicionalnih medijskih vsebin. S tem družabnim omrežjem ne odrekamo legitimnosti in pravice do obstoja, toda osamelost producenta medijskih vsebin v takšnih okoljih boleče izstopa, če jo primerjamo, denimo z verigo vlog v informativnih oddajah poklicnih medijev. Veščine povezovanja medijskih vsebin v zgodbe, prispevke, oddaje ni mogoče nadomestiti z algoritmi, razširjeno in umetno inteligenco, saj je sprejemanje sporočil pogojeno s kognitivno sposobnostjo človeka v vlogi uporabnika medijskih vsebin. Namen učnega gradiva je, da tega spoznanja ne bi nikoli spregledali.
Objavljeno v RUP: 11.04.2024; Ogledov: 158; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (411,45 KB)

9.
10.
Inkluzija v otroških slikanicah : magistrsko delo
Pavla Mrkun, 2024, magistrsko delo

Ključne besede: slikanice, inkluzija, drugačnost, posebne potrebe, vrtec
Objavljeno v RUP: 11.04.2024; Ogledov: 164; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici