1. Vloga tržnega komuniciranja v podjetju : študija primera LumarSara Kobold, 2014, izvirni znanstveni članek Opis: Tržno komuniciranje - sestavni del znamenitega spleta štiri P - je pomembna funkcija v podjetju, saj prispeva k rasti prepoznavnosti podjetja in krepi njegove blagovne znamke. Je način za izvajanje strategij trženja pri doseganju smotrov in ciljev podjetja. Tržno komuniciranje dosega svoje cilje v komunikaciji s kupci in potrošniki z uporabo orodij tržnega komuniciranja. Če podjetje želi biti pred konkurenco, mora dobro proučiti ključne elemente tržnega komuniciranja. V članku analiziramo primer tržnega komuniciranja podjetja Lumar. Dobljeni rezultati kažejo, da ključni deležniki podjetje dobro poznajo in da so ključno orodje tržnega komuniciranja, ki največ prispeva k prepoznavnosti podjetja, elektronski medij. Kljub temu smo zaznali, da so blagovne znamke prepoznane bolj regionalno - predvsem na Štajerskem in Koroškem, čeprav je podjetje znano in aktivno v vseh regijah v Sloveniji in tudi v tujini (Italija, Nemčija, Avstrija). Ključne besede: tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, blagovne znamke, analiza tržnega komuniciranja Objavljeno v RUP: 20.12.2021; Ogledov: 1260; Prenosov: 35 Celotno besedilo (90,04 KB) |
2. |
3. |
4. |
5. Pospeševanje prodaje osebnih računalnikovBranka Laharnar, 2006, diplomsko delo Ključne besede: trg, pospeševanje prodaje, planiranje, zadovoljstvo kupcev, analiza okolja, raziskava trga, segmentiranje trga, trženje osebnih računalnikov, diplomska dela Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 2522; Prenosov: 129 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
6. |
7. Poslovni načrt podjetjaLea Breznik, 2007, diplomsko delo Ključne besede: magnetna polja, podjetništvo, podjetja, zastopstvo, poslovni načrt, raziskava trga, analiza trga, načrt prodaje, strategija trženja, finančne projekcije Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 4364; Prenosov: 269 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
8. Trženje z velikimi podjetjiMilenka Dimnik, 2006, diplomsko delo Ključne besede: trg, trženje, pospeševanje prodaje, planiranje, zadovoljstov kupcev, analiza okolja, raziskava trga, segmentiranje trga, trgovina na drobno, diplomska dela Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 2741; Prenosov: 81 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
9. |
10. |