Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 9 / 9
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
3.
Osebno znamčenje v elektronski glasbeni industriji : zaključno delo
Tina Blašković, 2016, undergraduate thesis

Keywords: personal branding, electronic music industry, producers, music artists
Published in RUP: 15.06.2020; Views: 1406; Downloads: 53
.pdf Full text (499,09 KB)

4.
Branding trends 2020
Armand Faganel, Aleksander Janeš, 2015, published scientific conference contribution

Keywords: marketing, blagovne znamke, trend, marketing, brands, branding, trends, forecast
Published in RUP: 03.04.2017; Views: 3275; Downloads: 175
URL Link to full text

5.
Managing global changes with innovative sustainability
Aleksander Janeš, Roberto Biloslavo, Armand Faganel, 2016, published scientific conference contribution abstract

Keywords: aquaculture, business model, canvas, co-natural processes, sustainable innovation, co-branding
Published in RUP: 08.08.2016; Views: 2589; Downloads: 71
URL Link to full text

6.
Slovenian sports touristic brands : a myth or reality?
Darko Ravnikar, Ana Bardorfer, Iztok Retar, 2015, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Keywords: blagovne znamke, športni turizem, športni dogodki, sponzorstvo, branding, sports tourism, sport events, sponsorship
Published in RUP: 14.10.2015; Views: 4335; Downloads: 37
URL Link to full text

7.
Branding trends 2020
Armand Faganel, Aleksander Janeš, 2015, published scientific conference contribution abstract

Keywords: marketing, blagovne znamke, trend, marketing, brands, branding, trends, forecast
Published in RUP: 14.10.2015; Views: 3206; Downloads: 86
URL Link to full text

8.
Uresničevanje notranjega brandinga: razvoj konceptualnega modela
Katja Terglav, Robert Kaše, Maja Konečnik Ruzzier, 2012, original scientific article

Abstract: Notranji branding je proces, ki omogoča uravnotežen pogled na blagovno znamko na ravni celotnega podjetja. Zanj je značilno usklajevanje vrednot in vedenj zaposlenih z vrednotami in obljubami blagovne znamke. V prispevku se osredotočimo predvsem na njegovo uresničevanje, ki zahteva povezanost različnih funkcij v podjetju, kot sta notranje trženje in ravnanje z ljudmi pri delu. Na podlagi ugotovitev kvalitativne raziskave predstavimo konceptualni model uresničevanja notranjega brandinga. Rezultati raziskave kažejo, da notranji branding poveča znanje zaposlenih o blagovni znamki, kar spodbudi njihovo motiviranost za širjenje podobe blagovne znamke med porabniki. Hkrati ugotavljamo, da uresničevanje notranjega brandinga zahteva usklajeno delovanje notranjega trženja in ravnanja z ljudmi pri delu. Pomen notranjega brandinga narašča, saj je proces usmerjen v razvoj virov, ki podjetju prinašajo konkurenčne prednosti in večjo uspešnost.
Keywords: blagovne znamke, trženje, branding, zaposleni, notranje trženje, ravnanje z ljudmi pri delu
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3195; Downloads: 98
URL Link to full text

9.
Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica