1. |
2. Komunikacijske strategije hotelskih verig : analiza besedila brošurPolona Baš, 2007, undergraduate thesis Keywords: turizem, hoteli, hotelske verige, tržno komuniciranje, poslovno komuniciranje, znamčenje, branding, brošure, tržne znamke, slogani, analiza besedil, angleški jezik, Ritz, Hilton, analize, diplomske naloge Published in RUP: 26.02.2021; Views: 1037; Downloads: 36 Full text (5,31 KB) |
3. |
4. Branding trends 2020Armand Faganel, Aleksander Janeš, 2015, published scientific conference contribution Keywords: marketing, blagovne znamke, trend, marketing, brands, branding, trends, forecast Published in RUP: 03.04.2017; Views: 3402; Downloads: 176 Link to full text |
5. |
6. Slovenian sports touristic brands : a myth or reality?Darko Ravnikar, Ana Bardorfer, Iztok Retar, 2015, independent scientific component part or a chapter in a monograph Keywords: blagovne znamke, športni turizem, športni dogodki, sponzorstvo, branding, sports tourism, sport events, sponsorship Published in RUP: 14.10.2015; Views: 4498; Downloads: 37 Link to full text |
7. Branding trends 2020Armand Faganel, Aleksander Janeš, 2015, published scientific conference contribution abstract Keywords: marketing, blagovne znamke, trend, marketing, brands, branding, trends, forecast Published in RUP: 14.10.2015; Views: 3330; Downloads: 86 Link to full text |
8. Uresničevanje notranjega brandinga: razvoj konceptualnega modelaKatja Terglav, Robert Kaše, Maja Konečnik Ruzzier, 2012, original scientific article Abstract: Notranji branding je proces, ki omogoča uravnotežen pogled na blagovno znamko na ravni celotnega podjetja. Zanj je značilno usklajevanje vrednot in vedenj zaposlenih z vrednotami in obljubami blagovne znamke. V prispevku se osredotočimo predvsem na njegovo uresničevanje, ki zahteva povezanost različnih funkcij v podjetju, kot sta notranje trženje in ravnanje z ljudmi pri delu. Na podlagi ugotovitev kvalitativne raziskave predstavimo konceptualni model uresničevanja notranjega brandinga. Rezultati raziskave kažejo, da notranji branding poveča znanje zaposlenih o blagovni znamki, kar spodbudi njihovo motiviranost za širjenje podobe blagovne znamke med porabniki. Hkrati ugotavljamo, da uresničevanje notranjega brandinga zahteva usklajeno delovanje notranjega trženja in ravnanja z ljudmi pri delu. Pomen notranjega brandinga narašča, saj je proces usmerjen v razvoj virov, ki podjetju prinašajo konkurenčne prednosti in večjo uspešnost. Keywords: blagovne znamke, trženje, branding, zaposleni, notranje trženje, ravnanje z ljudmi pri delu Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3310; Downloads: 100 Link to full text |
9. |