Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Vloga matere v slovenski družini : diplomska naloga
Milena Vajda, 2015, diplomsko delo

Ključne besede: družina, družbene spremembe, otroci, materinstvo, vzgoja
Objavljeno v RUP: 14.10.2015; Ogledov: 4535; Prenosov: 309
.pdf Celotno besedilo (383,30 KB)

4.
Percepcije avtentičnosti in tradicionalnosti : od izvirne neposrednosti do pragmatične uporabnosti
Karmen Medica, 2010, pregledni znanstveni članek

Opis: Percepcije avtentičnosti in tradicionalnosti - od izvirne neposrednosti do pragmatične uporabnosti
Ključne besede: avtentičnost, tradicionalnost, kulturne spremembe, družbene spremembe, turizem, ekologija
Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 2504; Prenosov: 30
URL Povezava na celotno besedilo

5.
Sociološka analiza fenomena "protektivnega" otroštva
Saša Pišot, 2008, magistrsko delo

Ključne besede: otrok, otroštvo, protektivno otroštvo, starševstvo, družina, družbene spremembe, magistrske naloge
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3830; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (1015,91 KB)

6.
7.
Speculative fictions for understanding global change environments
Noel Gough, 2003, izvirni znanstveni članek

Ključne besede: sociologija, družbene spremembe, globalizacija
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 2972; Prenosov: 86
URL Povezava na celotno besedilo

8.
9.
Lifelong learning programme as a mechanism of change at the national level : the case of Slovenia
Klemen Širok, Katarina Košmrlj Muha, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: European Commission (EC) funding programmes in the field of education and training present supranational policy instruments bringing change to various levels of social reality at the national level. In an attempt to present the holistic view of their effect, this paper presents the results of the Lifelong Learning Programme (LLP) impact evaluation, which consisted of a mixed method research approach combining a focus group discussion method, interviews, content analysis, and survey research. Results show that EC education and training funding programmes do bring change to the national (system), mezzo (organisational), and micro (individual) levels. Yet, the impact seems to be different at the observed levels as well as in the different target domains, and is weakest at the system level. This prompts the question about whether it makes much (economic) sense to exploit EC programmes as mechanisms of national policy goal implementation.
Ključne besede: družbene spremembe, programi EK, vpliv, evalvacija, izobraževanje
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3698; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (137,86 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici