Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Medijske etnografije : k antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja
Vlado Kotnik, 2018, scientific monograph

Abstract: Z Medijskimi etnografijami je lažje razumeti marsikateri produkcijski, distribucijski, komunikacijski, informacijski, konzumacijski in socializacijski aspekt naših kolektivno in individualno zaznamovanih medijskih praks. Dokazovanje te teze, podprto z interdisciplinarno in multidisciplinarno oziroma transdisciplinarno odprtostjo, vključujoč teoretizacije s področij socialne oziroma kulturne antropologije, medijskih študijev, sociologije, komunikologije, filozofije, psihologije, kulturnih študijev in še kakšnega specialnega področja akademske vednosti, dobiva s tem obsežnim delom večkratno dragocen uvid v kulturo družbe kot medijsko kulturo na eni strani in v medijsko kulturo kot lastno individualizirano kulturo na drugi.
Keywords: množično komuniciranje, etnografija, množični mediji, elektronske knjige
Published in RUP: 02.11.2021; Views: 1241; Downloads: 9
.pdf Full text (77,06 MB)

2.
3.
4.
5.
6.
Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica