1. Neverbalna komunikacija : neverbalni znaki prepričevanja pri slovenskih politikihUrška Ravnikar, 2017, diplomsko delo Ključne besede: neverbalna komunikacija, prepričevanje, politično komuniciranje, politični odločevalci, politični voditelji, politični kandidati, množični mediji, slovenski politiki, zaključna dela Objavljeno v RUP: 15.06.2020; Ogledov: 1937; Prenosov: 57 Celotno besedilo (665,82 KB) |
2. Vloga televizijskega oglaševanja v predsedniški kampanji Donalda Trumpa : zaključno deloEva Grošič Šen, 2018, diplomsko delo Ključne besede: predsedniški kandidati, predsedniške kampanje, volitve, oglaševanje, politika, oglasi, televizija, politično oglaševanje, mediji, ZDA, zaključna dela Objavljeno v RUP: 01.08.2019; Ogledov: 2274; Prenosov: 61 Celotno besedilo (366,56 KB) |
3. |
4. |
5. |
6. |