1. Promocijska darila : zaključna projektna nalogaDijana Antolović, 2016, diplomsko delo Ključne besede: trženjsko-komunikacijski splet, pospeševanje prodaje, promocijska darila, potrošniki, komuniciranje, poslovni uspeh, konkurenca, tržno okolje Objavljeno v RUP: 10.11.2016; Ogledov: 4843; Prenosov: 159 Celotno besedilo (1017,01 KB) |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. Sodelovanje visokošolske knjižnice z gospodarstvomZorana Teran, 2006, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi skušamo ugotoviti možnosti povezovanja knjžinic kot zbirk podatkov, informacij in znanja z gospodarskimi subjekti, ki te podatke, informacije ter znanja ustvarjajo in hranijo, po drugi strani pa nujno potrebujejo informacije o najnovejših dogajanjih v svetu, če želijo ostati konkurenčni. Obravnavamo tri segmente: 1) podatke, informacije in znanje kot dejavnik razvoja drubže, 2) knjižnice kot ustanove, ki te podatke, informacije in znanja zbirajo, strokovno obdelujejo, hranijo in javnosti zagotavljajo dostop do njih, ter 3) gospodarske subjekte kot ustvarjalce in uporabnike podatkov, informacij in znanja. Sodelovanje obeh vrst ustanov na področju dosegljivosti informacij omogoča racionalizacijo pri finančnem poslovanju ter na področju dosegljivosti znanja, kar bi prispevalo k učinkovitejšemu poslovanju vseh sodelujočih ustanov, k smotrnejšemu izkoriščanju razpoložljivih virov ter k splošnemu družbenemu razvoju regije. Ključne besede: informacije, znanje, knjižnice, gospodarstvo, komunikacijski splet, komuniciranje z javnostmi, sodelovanje, outsourcing, diplomska dela Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 2722; Prenosov: 79 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |
7. |
8. Pospeševanje prodaje in vpliv na uspešnost prodajeGregor Humar, 2005, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, prodaja, trženje, trženjski splet, komuniciranje, komunikacijski splet, pospeševanje prodaje, katalogi, Internet, diplomska dela Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 2611; Prenosov: 154 Celotno besedilo (456,61 KB) |
9. |
10. |