Natisni
Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Načrtovanje marketinško komunikacijske kampanje : zaključna projektna naloga
Lucija Lauko, 2013, diplomsko delo

Ključne besede: turizem, marketing, trženje, komuniciranje, komunikacijski splet, oglaševanje, orodja
Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 2657; Prenosov: 153
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Orodja za pospeševanje prodaje v izbranem podjetju : zaključna projektna naloga
Karmen Zabukovnik, 2013, diplomsko delo

Ključne besede: prodaja, pospeševanje prodaje, oorodja, cilji, trženje, komunikacijski splet
Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 3218; Prenosov: 246
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Tržno komuniciranje v trgovskem podjetju
Alenka Logar, 2007, diplomsko delo

Ključne besede: trženje, mednarodno trženje, tržno komunikacijski splet, vedenje kupcev, prodajno osebje, prodajni proces, nakupni proces
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3377; Prenosov: 112
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Oglaševanje prostih delovnih mest
Sandra Škapin, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: oglaševanje, prosta delovna mesta, mediji, komuniciranje, komunikacijski splet, cilji oglaševanja
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 2993; Prenosov: 114
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Sodelovanje visokošolske knjižnice z gospodarstvom
Zorana Teran, 2006, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi skušamo ugotoviti možnosti povezovanja knjžinic kot zbirk podatkov, informacij in znanja z gospodarskimi subjekti, ki te podatke, informacije ter znanja ustvarjajo in hranijo, po drugi strani pa nujno potrebujejo informacije o najnovejših dogajanjih v svetu, če želijo ostati konkurenčni. Obravnavamo tri segmente: 1) podatke, informacije in znanje kot dejavnik razvoja drubže, 2) knjižnice kot ustanove, ki te podatke, informacije in znanja zbirajo, strokovno obdelujejo, hranijo in javnosti zagotavljajo dostop do njih, ter 3) gospodarske subjekte kot ustvarjalce in uporabnike podatkov, informacij in znanja. Sodelovanje obeh vrst ustanov na področju dosegljivosti informacij omogoča racionalizacijo pri finančnem poslovanju ter na področju dosegljivosti znanja, kar bi prispevalo k učinkovitejšemu poslovanju vseh sodelujočih ustanov, k smotrnejšemu izkoriščanju razpoložljivih virov ter k splošnemu družbenemu razvoju regije.
Ključne besede: informacije, znanje, knjižnice, gospodarstvo, komunikacijski splet, komuniciranje z javnostmi, sodelovanje, outsourcing, diplomska dela
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 2722; Prenosov: 79
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
8.
9.
Humor v televizijskem oglaševanju
Edita Huskič, 2005, diplomsko delo

Ključne besede: trženje, trženjski splet, komunikacijski splet, oglaševanje, humor, diplomska dela
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 2432; Prenosov: 93
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici