Print
Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Lojalnost do blagovne znamke v hotelirstvu : diplomska naloga
Tjaša Babič, 2002, undergraduate thesis

Keywords: lojalnost, zadovoljstvo, blagovna znamka, nakupni procesi, potrošniki, zlati "M", hoteli, diplomske naloge
Published in RUP: 09.08.2022; Views: 853; Downloads: 18
.pdf Full text (1011,45 KB)

2.
Management kakovosti v prehrambenem turizmu : zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov
Marko Kukanja, 2017, scientific monograph

Abstract: Raziskava preučuje možnost zagotavljanja kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov v prehrambnem gostinstvu na osnovi trženjske usmerjenosti PGO. Predstavlja teoretično in zakonsko opredelitev (ureditev) gostinstva ter nekatera pomembna raziskovalna izhodišča, ki izhajajo iz zakonske ureditve gostinstva v RS. Raziskava podrobno opredeljuje pojem kakovost, gostinski proizvod in koncept zadovoljstva, in to s stališča gosta in menedžerja.
Keywords: turizem, ponudba, lojalnost, menedžment kakovosti, prehrambno gostinstvo, kakovost, lojalnost
Published in RUP: 07.11.2021; Views: 856; Downloads: 24
.pdf Full text (2,61 MB)

3.
Etična presoja žvižgačev : zaključna projektna naloga
Špela Železnik, 2018, undergraduate thesis

Keywords: etika, morala, žvižgač, lojalnost, vrednote
Published in RUP: 24.05.2019; Views: 1446; Downloads: 57
.pdf Full text (725,77 KB)

4.
5.
Strategija uvajanja nove avtomobilske znamke
Peter Škrlj, 2006, undergraduate thesis

Keywords: trženje, blagovne znamke, imidž, novi proizvodi, strategija trženja, tržne raziskave, analiza, potrošniki, lojalnost, zadovoljstvo potrošnikov
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3414; Downloads: 120
URL Link to full text
This document has more files! More...

6.
7.
8.
Skrb za ključne stranke v zavarovalnici
Jože Gerkman, 2007, undergraduate thesis

Keywords: zavarovalnica, knjučne stranke, skrbništvo, odnosi, segmentacija, lojalnost, vzajemno zaupanje, izbira, diplomska dela
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3887; Downloads: 125
URL Link to full text
This document has more files! More...

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica