1. |
2. Marketinška kultura v vzgojno-izobraževalnih organizacijahAnita Trnavčevič, Roberto Biloslavo, Vinko Logaj, Boris Snoj, Borut Kodrič, 2007, izvirni znanstveni članek Ključne besede: izobraževanje, trženje, marketinška kultura, organizacijska kultura, meritve in vrednotenje, metodologija Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 3259; Prenosov: 39 Povezava na celotno besedilo |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. Dimenzija marketinške kulture in njihov vpliv na finančno uspešnost organizacij v trgovski dejavnostiIvan Ropar, 2012, magistrsko delo Ključne besede: marketinška kultura, finančna uspešnost, kakovost, medosebni odnosi, prodajna usmerjenost, organiziranost, notranje komuniciranje, inovativnost, konkurenčnost, zadovoljstvo Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3226; Prenosov: 152 Povezava na celotno besedilo Gradivo ima več datotek! Več... |