Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvijanje opisovalne zmožnosti v tretjem razredu : diplomsko delo
Sandra Milanović, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: branje, bralno razumevanje, bralne strategije, neumetnostno besedilo, tretji razred
Objavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1387; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (918,45 KB)

2.
3.
Aplikativni vidik otrokovega pripovedovanja v predšolskem obdobju
Barbara Baloh, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: Vsakokrat, ko otrok pripoveduje, sporoča izkušnjo, ki jo je bodisi pridobil sam ali mu jo je posredoval kdo drug, in tako gradi lastno pripovedovalno shemo, ki služi njegovemu nadaljnjemu tvorjenju pripovednih besedil. Glede na pomen pripovedovanja v kurikulu za vrtce se zastavlja vprašanje, kako je mogoče pri otroku pripovedovanje, ki je njegova potreba, ustrezno spodbujati in glede na starostno stopnjo nadgrajevati. Pričujoči prispevek osvetljuje kurikularno problematiko o vlogi odraslega (vzgojitelja/učitelja) pri pripovedovanju ter o pripovedovanju kot kulturno pogojeni in pomembni dejavnosti za otrokovo pismenost.
Ključne besede: predšolska vzgoja, predšolski otroci, pripovedovanje, umetnostno besedilo, neumetnostno besedilo
Objavljeno v RUP: 24.01.2018; Ogledov: 1846; Prenosov: 52
URL Povezava na celotno besedilo

4.
Pripovedovanje neumetnostnega besedila v vrtcu : diplomska naloga
Teja Debevec, 2017, diplomsko delo

Ključne besede: pripovedovanje, neumetnostno besedilo, otroci, predšolsko obdobje, didaktična spodbuda
Objavljeno v RUP: 17.01.2018; Ogledov: 2343; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

5.
6.
Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici