1. Upravljanje odnosov v podjetju Kompas London LTD : raziskava zadovoljstva med profesionalnimi porabnikiAlen Mlekuž, 2004, undergraduate thesis Keywords: turizem, potovalne agencije, storitve, kakovost, kupci, zadovoljstvo, odnosi, Kompas London, ankete, diplomske naloge Published in RUP: 12.07.2022; Views: 760; Downloads: 12 Full text (666,05 KB) |
2. |
3. Service management and marketing : a customer relationship management approachChristian Grönroos, 2000, review Abstract: Service management and marketing : #a #customer relationship management approach Keywords: marketing, trženje, vzajemno trženje, management, strateški management, storitve, panoge dejavnosti, servisi, gospodarske dejavnosti, vodenje, notranja kontrola, kultura podjetja, tržna struktura, konkurenčnost, prednost, strokovno delo, produktivnost, industrijska organizacija, kvaliteta, zagotavljanje kvalitete, TQM, celovita kvaliteta, perspektive, potrošnik, potrebe, vrednote, paradigme, tržno planiranje, alternative, kupci, poraba, uporabniki, poslovni odnosi, blagovne znamke, image, predstava, komuniciranje, integracijski procesi Published in RUP: 10.07.2015; Views: 10244; Downloads: 475 Link to full text |
4. Trženje avtomobilskih znamkDejan Vuksanovič, 2006, undergraduate thesis Keywords: neposredo trženje, prodajalci, kupci, dolgoročni odnosi, zaupanje, avtomobili, blagovna znamka, varnost, varčnost, dobiček, diplomska dela Published in RUP: 15.10.2013; Views: 2797; Downloads: 98 Link to full text This document has more files! More... |
5. |
6. |
7. |