1. Analiza turističnih oglasov v 20. stoletju na primeru revije National geographic : diplomska nalogaSabina Penšek, 2004, diplomsko delo Ključne besede: turizem, promet, turistični promet, marketing, oglaševanje, oglasi, National geographic, analize, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 14.06.2022; Ogledov: 965; Prenosov: 16 Celotno besedilo (5,71 MB) |
2. Vpliv turističnih tiskanih oglasov na nakupno vedenje potrošnikov : diplomska nalogaManca Korelc, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turizem, marketing, oglaševanje, trženje, tiskani oglasi, logotipi, mediji, analize, ankete, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 14.05.2021; Ogledov: 837; Prenosov: 31 Celotno besedilo (1,18 MB) |
3. |
4. Psihološki vplivi prikritega oglaševanja : diplomska nalogaSanja Prijević, 2007, diplomsko delo Ključne besede: turizem, marketing, tržno komuniciranje, oglasi, prikrito oglaševanje, sublimacijsko oglaševanje, mediji, sporočila, oglaševalske tehnike, potrošniki, psihologija, pogojevanje, nakupovanje, manipuliranje, analize, ankete, diplomske naloge Objavljeno v RUP: 21.12.2020; Ogledov: 1129; Prenosov: 40 Celotno besedilo (1,38 MB) |
5. |
6. |
7. Pomen fotografije v oglasih v ženskih revijah : zaključno deloAmadeja Bešter, 2017, diplomsko delo Ključne besede: fotografije, oglasi, ženske revije, vizualna slovnica, uokvirjanje, kompozicija, opaznost, perspektiva, barva, zaključna dela Objavljeno v RUP: 15.06.2020; Ogledov: 1596; Prenosov: 47 Celotno besedilo (1,98 MB) |
8. Vloga televizijskega oglaševanja v predsedniški kampanji Donalda Trumpa : zaključno deloEva Grošič Šen, 2018, diplomsko delo Ključne besede: predsedniški kandidati, predsedniške kampanje, volitve, oglaševanje, politika, oglasi, televizija, politično oglaševanje, mediji, ZDA, zaključna dela Objavljeno v RUP: 01.08.2019; Ogledov: 2273; Prenosov: 61 Celotno besedilo (366,56 KB) |
9. |
10. |