Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 18
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Vloga tržnega komuniciranja v podjetju : študija primera Lumar
Sara Kobold, 2014, original scientific article

Abstract: Tržno komuniciranje - sestavni del znamenitega spleta štiri P - je pomembna funkcija v podjetju, saj prispeva k rasti prepoznavnosti podjetja in krepi njegove blagovne znamke. Je način za izvajanje strategij trženja pri doseganju smotrov in ciljev podjetja. Tržno komuniciranje dosega svoje cilje v komunikaciji s kupci in potrošniki z uporabo orodij tržnega komuniciranja. Če podjetje želi biti pred konkurenco, mora dobro proučiti ključne elemente tržnega komuniciranja. V članku analiziramo primer tržnega komuniciranja podjetja Lumar. Dobljeni rezultati kažejo, da ključni deležniki podjetje dobro poznajo in da so ključno orodje tržnega komuniciranja, ki največ prispeva k prepoznavnosti podjetja, elektronski medij. Kljub temu smo zaznali, da so blagovne znamke prepoznane bolj regionalno - predvsem na Štajerskem in Koroškem, čeprav je podjetje znano in aktivno v vseh regijah v Sloveniji in tudi v tujini (Italija, Nemčija, Avstrija).
Keywords: tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, blagovne znamke, analiza tržnega komuniciranja
Published in RUP: 20.12.2021; Views: 1434; Downloads: 37
.pdf Full text (90,04 KB)

2.
3.
4.
5.
Osebna prodaja in uspešnost poslovanja : magistrska naloga
Matej Volk, 2017, master's thesis

Keywords: osebna prodaja, poslovanje podjetja, uspešnost, kupci, zadovoljstvo, odnosi, upravljanje
Published in RUP: 20.04.2018; Views: 2161; Downloads: 134
URL Link to full text
This document has more files! More...

6.
Storitveni trženjski splet in zadovoljstvi strank trgovskega podjetja : diplomska naloga
Kata Volavšek, 2013, undergraduate thesis

Keywords: osebna prodaja, kupci, za dovoljstvo, trgovina, komuniciranje, konkurenca, prodajalci
Published in RUP: 10.07.2015; Views: 4157; Downloads: 237
URL Link to full text
This document has more files! More...

7.
Analiza trženjske strategije logističnega podjetja
Robert Stević, 2013, undergraduate thesis

Keywords: logistika, storitve, trženje, trženjko-komunikacijski splet, trženjske strategije, osebna prodaja, stiki z javnostmi
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 2989; Downloads: 139
URL Link to full text
This document has more files! More...

8.
9.
10.
Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica