Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Analiza ključnih dejavnikov nakupa kozmetike v Sloveniji : zaključna projektna naloga
Alenka Koren, 2014, diplomsko delo

Ključne besede: industrija, kozmetika, izdelki, nakupi, odločanje, porabniki
Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 2864; Prenosov: 168
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Razvoj in uvajanje novega igralniškega izdelka
Bojan Makuc, 2006, diplomsko delo

Ključne besede: igralništvo, igralniški izdelek, elektronska ruleta, razvoj, uvajanje, porabniki, diplomska dela
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 2758; Prenosov: 86
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
5.
Vpliv cenovnih akcij na nakupno vedenje porabnikov
Mojca Stubelj, 2009, diplomsko delo

Ključne besede: trženje, izdelki, cene, porabniki
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3756; Prenosov: 152
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Vrednotenje blalgovne znamke s pomočjo Aakerjevega modela s primerom
Vanja Bogolin, 2008, diplomsko delo

Ključne besede: blagovne znamke, Aakerjev model, vrednost premoženja, konkurenca, porabniki
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 2733; Prenosov: 106
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Zadovoljstvo bančnih komiteentov na Goriškem
Nika Blagonja, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: bančništvo, storitve, porabniki, zadovoljstvo, zvestoba, merjenje
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 4605; Prenosov: 140
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Analiza nakupnega vedenja porabnikov pri nakupu medu
Irena Novak, 2012, magistrsko delo

Ključne besede: porabniki, vedenje porabnikov, nakupovanje, nakupno odločanje, med
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 4812; Prenosov: 249
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Exploring consumer reactions to the recession in Slovenia and Bosnia and Herzegovina
Tomaž Kolar, Vesna Žabkar, Nenad Brkić, Ismir Omeragić, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: In order to analyze the impact of the current economic crisis on consumers of FMCG products in the Balkan region this paper investigates changes and trends in consumer values and attitudes between years 2007 and 2009 in Slovenia and Bosnia and Herzegovina. A comparison of value ranks and factor scores between the two years and two countries shows some significant differences and surprising findings in terms of changes in consumer values and attitudes, which were otherwise expected to be relatively stable over a short time period. In order to provide an insight into questions of if, why and how the crisis differently affected Slovene and Bosnian consumers, possible causes for identified differences are discussed from the theoretical and practical standpoint and several managerial implications are suggested.
Ključne besede: recesija, porabniki, stališča, vrednote, Slovenija, Bosna in Hercegovina
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3087; Prenosov: 73
URL Povezava na celotno besedilo

10.
Porabnikovo zavedanje blagovnih znamk na vinskem tržišču
Biserka Prinčič, 2006, diplomsko delo

Ključne besede: blagovne znamke, vino, vinska kčet, pomen blagovnih znamk, porabniki, diplomska dela
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3716; Prenosov: 139
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici