Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 55
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Vloga tržnega komuniciranja v podjetju : študija primera Lumar
Sara Kobold, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: Tržno komuniciranje - sestavni del znamenitega spleta štiri P - je pomembna funkcija v podjetju, saj prispeva k rasti prepoznavnosti podjetja in krepi njegove blagovne znamke. Je način za izvajanje strategij trženja pri doseganju smotrov in ciljev podjetja. Tržno komuniciranje dosega svoje cilje v komunikaciji s kupci in potrošniki z uporabo orodij tržnega komuniciranja. Če podjetje želi biti pred konkurenco, mora dobro proučiti ključne elemente tržnega komuniciranja. V članku analiziramo primer tržnega komuniciranja podjetja Lumar. Dobljeni rezultati kažejo, da ključni deležniki podjetje dobro poznajo in da so ključno orodje tržnega komuniciranja, ki največ prispeva k prepoznavnosti podjetja, elektronski medij. Kljub temu smo zaznali, da so blagovne znamke prepoznane bolj regionalno - predvsem na Štajerskem in Koroškem, čeprav je podjetje znano in aktivno v vseh regijah v Sloveniji in tudi v tujini (Italija, Nemčija, Avstrija).
Ključne besede: tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, blagovne znamke, analiza tržnega komuniciranja
Objavljeno v RUP: 20.12.2021; Ogledov: 1255; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (90,04 KB)

3.
Spodbujanje ruralnega turizma
2015, znanstvena monografija

Ključne besede: podjetništvo, pospeševanje, ruralni turizem, Slovenija, Hrvaška
Objavljeno v RUP: 08.11.2021; Ogledov: 870; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (7,91 MB)

4.
5.
6.
7.
8.
9.
Zbirateljstvo kot izraz potrošniške kulture : diplomska naloga
Tjaša Vrtačnik, 2014, diplomsko delo

Ključne besede: trženje, prodaja, pospeševanje prodaje, zbirateljstvo
Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 2695; Prenosov: 147
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Orodja za pospeševanje prodaje v izbranem podjetju : zaključna projektna naloga
Karmen Zabukovnik, 2013, diplomsko delo

Ključne besede: prodaja, pospeševanje prodaje, oorodja, cilji, trženje, komunikacijski splet
Objavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 3216; Prenosov: 246
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici