Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga in pomen znane osebnosti v oglaševanju
Katja Grabler, 2012, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...blagovne znamke, oglaševanje, znane osebnosti, komuniciranje, prepoznavnost, prodaja, ...
Ključne besede: blagovne znamke, oglaševanje, znane osebnosti, komuniciranje, prepoznavnost, prodaja
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1554; Prenosov: 57
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Ugled kot strateška prednost šole
Cvetka Dietner Krajnc, 2008, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...šolstvo, ugled, identiteta, imidž, prepoznavnost, aktivnosti, strateške prednosti, ...
Ključne besede: šolstvo, ugled, identiteta, imidž, prepoznavnost, aktivnosti, strateške prednosti
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1892; Prenosov: 34
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Pravična trgovina
Maja Masilo, 2011, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...pravična trgovina, standardi, pravičnost, certifikati, prepoznavnost, nakupne namere, kupci, ...
Ključne besede: pravična trgovina, standardi, pravičnost, certifikati, prepoznavnost, nakupne namere, kupci
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1473; Prenosov: 53
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Pomen marketinške kulture in ugleda za finančno uspešnost podjetja
Melita Moretti, 2011, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...marketinška kultura, podjetje, ugled, finančna uspešnost, prepoznavnost, zadovoljstvo, konkurenčne prednosti, ...
Ključne besede: marketinška kultura, podjetje, ugled, finančna uspešnost, prepoznavnost, zadovoljstvo, konkurenčne prednosti
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 2036; Prenosov: 86
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Foreign tour operators and travel agents knowledge of a potential tourism destination
Ivo Mulec, Nicholas Wise, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: Vojvodina is an autonomous region of Serbia, and has the potential to become a successful tourism destination. Twenty years of changes have elapsed since the disintegration of Yugoslavia, and destination planners in Vojvodina are now looking to accommodate visitors and generate service related jobs. The method for collecting data was through survey responses from those in the travel industry. The objective for conducting this research is to analyze the knowledge and awareness of the developing destination of Vojvodina. From here, it is possible to get a sense of the regionʼs awareness, and role tour operators and travel agents act as opinion makers in promoting destinations to their clientele. Results suggest that Vojvodina is not known as a tourism destination among foreign travel experts; furthermore, this would suggest that their clientele base is not informed of this region of Serbia as a tourism destination. Although not known, this is better than having a negative image. With a non-image, tour operators and travel agents then have the ability to creatively market and promote an image that will generate further awareness of the Vojvodina region as an emerging tourism destination.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...turizem, destinacije, prepoznavnost, imidž, Vojvodina, ...
Ključne besede: turizem, destinacije, prepoznavnost, imidž, Vojvodina
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1200; Prenosov: 41
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Sponzoriranje rokometnega kluba
Marko Vamberger, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...sponzor, sponzorstvo, poslovanje, šport, prepoznavnost, diplomska dela, ...
Ključne besede: sponzor, sponzorstvo, poslovanje, šport, prepoznavnost, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1069; Prenosov: 27
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Razvoj blagovne znamke nove združene zavarovalnice
Darja Črnologar Furlan, 2008, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...rganizacij, organizacijska kultura, zavarovalnica, vrednote, vizija, spremembe, prepoznavnost, ...
Ključne besede: blagovna znamka, združenje organizacij, organizacijska kultura, zavarovalnica, vrednote, vizija, spremembe, prepoznavnost
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1439; Prenosov: 38
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Prenos franšize na hrvaški trg
Helena Glavica, Biljana Mitrović, 2009, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...franšiza, politika mednarodnega trženja, trženje, blagovna znamka, prepoznavnost, širitev poslovanja, Avstrija, Hrvaška, ...
Ključne besede: mednarodni trg, franšiza, politika mednarodnega trženja, trženje, blagovna znamka, prepoznavnost, širitev poslovanja, Avstrija, Hrvaška
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1135; Prenosov: 44
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Trženje v elektroindustrijskem podjetju
Tadej Kincl, 2006, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...tržanja, izdelki, storitve, prepoznavnost, konkurenca, elektro podjetje, diplomska dela, ...
Ključne besede: tržanja, izdelki, storitve, prepoznavnost, konkurenca, elektro podjetje, diplomska dela
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 855; Prenosov: 30
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Oblikovanje blagovne znamke in širitev ponudbe
Tjaša Oblak Božnar, 2012, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...podjetja, prepoznavnost, konkurenčnost, ponudba, investicije, učinki, blagovne znamke, razvoj...
Ključne besede: podjetja, prepoznavnost, konkurenčnost, ponudba, investicije, učinki, blagovne znamke, razvoj podjetij
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1740; Prenosov: 76
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici