Ključne besede: motivacija, bralna motivacija, bralno-učne strategije, lažja motnja v duševnem razvoju, prilagojen program osnovne šole z nižjim izobrazbenim standardomObjavljeno v RUP: 17.09.2021; Ogledov: 1845; Prenosov: 152 Celotno besedilo (1,53 MB)
Ključne besede: predšolska vzgoja, prilagojen program za predšolske otroke, otroci s posebnimi potrebami, vrtec, razvojni oddelekObjavljeno v RUP: 02.03.2021; Ogledov: 1163; Prenosov: 69 Celotno besedilo (436,72 KB)
Ključne besede: otroci s posebnimi potrebami, prilagojen program, inkluzija, inkluzivni cilji, prehajanje med oddelki vrtca, socialna interakcija, stališča strokovnih delavk, stališča starševObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1862; Prenosov: 107 Celotno besedilo (1,35 MB)
Ključne besede: otroci s posebnimi potrebami, inkluzija, prehajanje med programi, prilagojen program z nižjim izobrazbenim standardom, redna osnovna šolaObjavljeno v RUP: 23.07.2020; Ogledov: 1618; Prenosov: 66 Celotno besedilo (872,10 KB)
Ključne besede: otroci s posebnimi potrebami, prilagojen program, gibalna športna aktivnost, enakost, celostni razvojObjavljeno v RUP: 24.05.2019; Ogledov: 1600; Prenosov: 72 Celotno besedilo (412,24 KB)
Ključne besede: otroki s posebnimi potrebami, prilagojen program, starši, vzgojitelji, motorika, tehnika, prilagoditveObjavljeno v RUP: 10.07.2015; Ogledov: 5406; Prenosov: 340 Celotno besedilo (3,40 MB)