Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv globalizacije na izbrane institute delovnega prava
Tina Gorenjec, 2012, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trg dela, zaposlovanje, globalizacija, varna prožnost, delovno pravo, gospodarski razvoj, ...
Ključne besede: trg dela, zaposlovanje, globalizacija, varna prožnost, delovno pravo, gospodarski razvoj
Objavljeno: 15.10.2013; Ogledov: 1779; Prenosov: 52
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Položaj mladih na trgu dela v Sloveniji, Nemčiji in na Finskem
Renata Breznik, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...trg dela, mladi, aktivnost, brezposelnost, zaposlovanje, prožnost, dejavniki, strategije, ...
Ključne besede: trg dela, mladi, aktivnost, brezposelnost, zaposlovanje, prožnost, dejavniki, strategije
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 2398; Prenosov: 224
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Oblike dela v Sloveniji
Bojana Francuz, 2014, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...zaposlovanje, oblike dela, varnost, prožnost, trendi, zakonodaja, trg dela, ...
Ključne besede: zaposlovanje, oblike dela, varnost, prožnost, trendi, zakonodaja, trg dela
Objavljeno: 10.07.2015; Ogledov: 1422; Prenosov: 58
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Učiteljevo spodbujanje življenjske odpornosti in prožnosti pri otrocih s čustveno vedenjskimi težavami v osnovni šoli
Ana Stubelj, 2015, diplomsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...šola, učenci, izkušnje učiteljev, življenjska odpornost, življenjska prožnost, ...
Ključne besede: čustveno vedenjske težave, osnovna šola, učenci, izkušnje učiteljev, življenjska odpornost, življenjska prožnost
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1096; Prenosov: 74
URL Polno besedilo (0,00 KB)

5.
Stališča učiteljev o vplivu različnih posebnosti otrok in mladostnikov na njihove zmožnosti za aktivno učno in socialno vključevanje v šoli
Vanja Riccarda Kiswarday, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Opis: V pričujočem prispevku je izpostavljen pomen pouka, ki aktivno vključuje učenca v vseh etapah učnega procesa in vseh fazah učenja. Tako naravnan pouk ranljivim skupinam učencev zagotavlja varovalno oporo, ki se ne kaže zgolj v povečevanju možnosti za njihovo večjo učno uspešnost, temveč tudi pri razvoju njihove osebne odpornosti in prožnosti, ki jim ju lahko z izkušnjami, pridobljenimi v procesu aktivnega učenja v šoli, uspe prenesti tudi v vsakdanje življenje - v doživljanje samega sebe in v bolj zdravo, uspešno in učinkovito odzivanje v težkih ali tveganih življenjskih situacijah. V prispevku so predstavljeni rezultati empirične raziskave, ki je bila usmerjena v subjektivne ocene učiteljev o pogostosti nekaterih razvojnih ali družinskih posebnosti otrok in mladostnikov, za katere menimo, da so dejavniki tveganja. Da ti otrokom in mladostnikom vsak dan poslabšujejo razmere pri vključevanju v šolski prostor, ugotavljajo tudi nekatere domače raziskave (Magajna 2006; Grebenc 2010). Na podlagi samoocen učiteljev smo ugotavljali tudi prepričanja o njihovi profesionalni vlogi pri pomoči in podpori tem učencem. Analizirali smo tudi subjektivna prepričanja učiteljev o vplivu navedenih posebnosti na učno in socialno funkcioniranje otrok in mladostnikov v šoli. Glede na dobljene rezultate v prispevku posebej omenjamo skupine učencev, ki izhajajo iz specifičnega družinskega okolja (bodisi da so v tem okolju deležni manj vzgojnih in učnih vzpodbud, so prikrajšani zaradi revščine bodisi da se njihovo družinsko okolje razlikuje po jeziku ali kulturnih običajih), ter skupine učencev, ki imajo težave na področju uravnavanja čustvovanja in vedenja ter v socialnih interakcijah. Rezultate raziskave povezujemo z ugotovitvami raziskav s področja rezilientnosti, ki šolskemu mikrosistemu dajejo velik pomen v procesu spodbujanja razvoja življenjske odpornosti in prožnosti ranljivih skupin otrok in mladostnikov pri premagovanju težav.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...dejavniki tveganja, varovalni dejavniki, življenjska odpornost in prožnost, didaktična načela, inkluzivna šola, socialno kohezivna šola,...
Ključne besede: ranljive skupine učencev, prepričanja učiteljev, dejavniki tveganja, varovalni dejavniki, življenjska odpornost in prožnost, didaktična načela, inkluzivna šola, socialno kohezivna šola
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 2058; Prenosov: 43
URL Polno besedilo (0,00 KB)

6.
Prožnost delovnih razmerij v Sloveniji z vidika odpovedi pogodbe o zaposlitvi s strani delodajalca iz poslovnega razloga
Eva Zadnik, 2015, magistrsko delo

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: Zadetek v naslovu
Ključne besede: delovna razmerja, prožnost, prožna varnost, trg dela, dualnost, zakonodaja, Slovenija
Objavljeno: 14.10.2015; Ogledov: 1619; Prenosov: 66
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici