Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Prvi koraki merjenja v predšolskem obdobju : diplomska naloga
Hana Šlaus, 2022, undergraduate thesis

Keywords: otroci, matematika, merjenje, dolžina, masa, prostornina, didaktične igre
Published in RUP: 13.07.2022; Views: 787; Downloads: 32
.pdf Full text (1,91 MB)

2.
3.
4.
Otroci stari 4 in 5 let merijo prostornino : diplomska naloga
Nina Smole, 2017, undergraduate thesis

Keywords: predšolska matematika, kurikulum za vrtce, merjenje, prostornina, predšolski otroci
Published in RUP: 30.01.2018; Views: 1934; Downloads: 165
.pdf Full text (889,25 KB)

5.
Merjenje skozi oči predšolskega otroka : diplomska naloga
Anastazija Taškar, 2017, undergraduate thesis

Keywords: matematika, didaktične igre, merjenje, dolžina, prostornina, masa, otroci
Published in RUP: 30.01.2018; Views: 2009; Downloads: 142
.pdf Full text (705,02 KB)

6.
Pa poskusimo!
Nada Razpet, Petra Furlan, Nastja Cotič, 2015, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Abstract: Plovnost in z njo povezani pojmi gostota, masa in prostornina naj bi bili učencem v drugem triletju in seveda tudi starejšim popolnoma jasni. Pa žal ni tako. V raziskavi, v katero smo zajeli 88 učencev četrtega razreda ob koncu šolskega leta, torej že po obravnavani snovi, smo ugotovili, da še vedno večina misli, da telo plava, če je "lahko". Zato smo izvedli učno uro, na kateri so učenci s pomočjo učiteljev izvajali eksperimente, s katerimi smo jim poskušali razložiti in nazorno prikazati, da je plovnost odvisna tako od mase kot tudi od oblike predmeta in seveda tudi od gostote tekočine, v katero polagamo ta predmet. Po izpeljani učni uri smo učence ponovno testirali. Iz odgovorov lahko razberemo, da se jih zdaj več zaveda, da je plovnost povezana tako s snovjo, iz katere je predmet, kot tudi z obliko telesa. Do končnega cilja, to je pravilnega razumevanja pojma plovnosti, pa bo treba narediti še nekaj korakov. Osredotočili se bomo na rezultate obeh testov in navedli, kako in katere poskuse smo izvedli in kaj je treba še storiti, da bi pojem plovnosti učenci zares trajno usvojili.
Keywords: izkustveno učenje, eksperimentalno delo, plovnost, gostota, masa, prostornina
Published in RUP: 14.10.2015; Views: 3585; Downloads: 52
URL Link to full text

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica