Natisni
Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Intuicija pri odločanju : zaključna projektna naloga
Davor Briševac, 2015, diplomsko delo

Ključne besede: intuicija, odločanje, racionalnost, management, podjetja
Objavljeno v RUP: 14.10.2015; Ogledov: 2935; Prenosov: 178
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Hevristične presoje pri odločanju v negotovosti
Robert Ambrož, 2010, diplomsko delo

Ključne besede: hevristike, presoje, odločanje, racionalnost, negotovost, viri, zadovoljevanje, optimiziranje, učinki, pristranskost
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 3040; Prenosov: 49
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Management med racionalnostjo in iracionalnostjo
Cene Bavec, 2012, izvirni znanstveni članek

Opis: V prispevku poskušamo osvetliti management iz zornega kota racionalnosti in iracionalnosti v kontekstu tradicionalnih managerskih teorij kot tudi sodobnih teorij kompleksnosti. Opozarjamo na razliko med operativnim in srednjim managementom na eni strani ter vodilnim ali izvršilnim managementom na drugi strani. Racionalnost, ki je osnova vseh managerskih teorij, je pripisana predvsem srednjemu managementu, vodilni management pa pogosto deluje na način, ki je iz zornega kota teh teorij iracionalen. Za del omenjene iracionalnosti ne moremo kriviti managementa, saj je ta vgrajena v delovanje kompleksnih dinamičnih sistemov, kot so vse človeške organizacije. Drugi del iracionalnosti pa izvira predvsem iz partikularnih ciljev managementa, ki se je na mnogih področjih uspel iztrgati nadzoru lastnikov in tudi širše družbene skupnosti.
Ključne besede: management, racionalnost, iracionalnost, klasične teorije, teorije kompleksnosti, širši družbeni kontekst
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 2735; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (103,61 KB)

5.
Cenovni pasovi in politika cen
Ivan Toroš, 2010, doktorska disertacija

Ključne besede: cene, tržne znamke, cenovni pasovi, cenovna občutljivost, zaznana vrednost, nova racionalnost
Objavljeno v RUP: 15.10.2013; Ogledov: 5647; Prenosov: 178
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici