Lupa

Iskanje po repozitoriju Pomoč

A- | A+ | Natisni
Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Slovenian sports touristic brands : a myth or reality?
Darko Ravnikar, Ana Bardorfer, Iztok Retar, 2015, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: blagovne znamke, športni turizem, športni dogodki, sponzorstvo, branding, sports tourism, sport events, sponsorship
Objavljeno v RUP: 14.10.2015; Ogledov: 4334; Prenosov: 37
URL Povezava na celotno besedilo

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici