Lupa

Search the repository Help

A- | A+ | Print
Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Izboljšanje strategije tržnih poti podjetja na hrvaškem tržišču
Aljoša Unger, 2010, undergraduate thesis

Keywords: trženje, tržne poti, trg, značilnosti trga, strategije, distribucija, posredniki, papirna distribucija
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3187; Downloads: 139
URL Link to full text
This document has more files! More...

2.
Metode in modeli snovanja cenovnih strategij
Ivan Toroš, 2009, master's thesis

Keywords: trženje, izdelki, cene, tržne znamke, vrednost, ponudba, strategije, cenovna občutljivost, mikroekonomika
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 2758; Downloads: 174
URL Link to full text
This document has more files! More...

3.
Strategija tržnega vstopa
Hajdi Korošec, 2004, undergraduate thesis

Keywords: podjetje, mednarodno poslovanje, tuji trg, strategije vstopa, tržne oblike vstopa, globalizacija, izvoz, uvoz, diplomska dela
Published in RUP: 15.10.2013; Views: 3876; Downloads: 178
.pdf Full text (748,41 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica